۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۵۶۴۷۶۷
امام جمعه بجنورد:

واردات کالای خارجی دارای مشابه داخلی توطئه دشمنان است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: واردات کالاهای خارجی افزون بر تضعیف کالاهای تولید داخل سبب تغییر فرهنگ جامعه ایران هم می‌شود که این هم یکی از خواسته‌های دشمن است.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار شماری از مسؤولان اقتصادی استان، اظهار کرد: دشمنان در بخش‌های اقتصاد، بیکاری و فقر علیه کشور ما سرمایه‌گذاری‌ها و توطئه‌های زیادی را اجرایی کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه در چنین وضعیتی تنها راه مقابله با تهاجم اقتصادی دشمن حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی است، اضافه کرد: ازاین‌رو ما می‌توانیم با خرید کالای ایرانی و حمایت از توان و توانمندی داخلی توطئه‌های اقتصادی دشمن که در راستای تضعیف اقتصاد ایران اجرایی می‌شود را خنثی و بی‌اثر کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه وارد کردن کالاهای خارجی دارای مشابه داخلی توطئه دشمنان برای تضعیف اقتصاد کشور ما است، خاطرنشان کرد: واردات کالاهای خارجی افزون بر تضعیف کالاهای تولید داخل سبب تغییر فرهنگ جامعه ایران هم می‌شود که این هم یکی از خواسته‌های دشمن است.

وی ادامه داد: این در حالی است که خرید کالاهای ایرانی و تولید داخل منجر به حمایت از تولیدکننده ایرانی، استقلال کامل، برون‌رفت از استعمار فرهنگی و درنهایت عزت و آزادگی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: دشمنان از مشکلات اقتصادی و کاستی‌های فرهنگی و اجتماعی ما سوءاستفاده و سیاه نمایی می‌کنند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: آنها نتوانستند درزمینهٔ نظامی و امنیتی ایران اسلامی را شکست دهند؛ ازاین‌رو موضوع اقتصاد را در دستور کار اتاق‌های فکر خود قرار داده‌اند./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات