۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۵۶۴۴۸۳
آیت الله توکل:

خدمت صادقانه و خالصانه مسؤولان شکرگزاری عملی از نعمت انقلاب است

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مسؤولان باید قدردان فرصت خدمت به مردم باشند، گفت: مسؤولیت در نظام جمهوری اسلامی بار مسؤولیت سنگینی مسحوب می شود و شکرگزاری از این نعمت یعنی فرصت خدمت در این نظام اسلامی، کار و تلاش جهادی صادقانه به مردم است.
آیت الله توکل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، آیت الله سید رحیم توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بابل با گرامیداشت پیشاپیش ماه مبارک رمضان، گفت: ماه رمضان ماه خودسازی و تطهیر نفس از تعلقات دنیایی در کنار افزایش معرفت و شناخت نسبت به خداوند متعال است.

وی شکرگزاری از نعمت و فرصت خدمت را یادآور شد و افزود: شکرگزاری از نعمت خدمت در نظام جمهوری اسلامی که با مجاهدت امام راحل و شهدا به دست آمده است، کار و تلاش خالصانه و صادقانه برای مردم است و مسؤولان وظیفه بسیار سنگینی در این عرصه دارند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این مطلب که مسؤولان باید قدردان فرصت خدمت به مردم باشند، خاطرنشان کرد: مسؤولیت در نظام جمهوری اسلامی بار سنگینی است و مسؤولان باید با قرار دادن الگوی مدیریت اسلامی با تمام وجود و به صورت جهادی خدمت کنند.

وی تاکید کرد: کوتاهی مسؤولان در کشور موجب بدبینی مردم از نظام اسلامی و ارزش های الهی می شود و هیچ قصور و کوتاهی پذیرفتنی نیست.

آیت الله توکل با اشاره به محور بودن ولایت فقیه و اجرای منویات ایشان در عرصه خدمت در کشور، اظهار داشت: مسؤولیت در نظام اسلامی ریاست نیست بلکه باید با تاسی از الگوی رفتاری و سیره مدیریتی مقام معظم رهبری همواره خود را به صورت عملی خادم مردم بدانید.

وی با اشاره به نگاه فقهی و دینی به موضوع حق الناس اعتقادی، گفت: هر عملی که موجب بدبینی مردم نسبت به دین، نظام اسلامی و انقلاب شود از جلوه‌های حق‌الناس اعتقادی است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تکریم مردم و حفظ شان آن ها را در برخورد با آن ها یادآور شد و افزود: برخورد کوتاه برگفته از سیره رفتاری اسلامی یک مسؤول با مردم و مراجعه کنندگان، می تواند حتی دشمنان و معاندان نظام اسلامی را به دوست و همراه انقلاب تبدیل کند و حتی برعکس این موضوع هم اتفاق بیافتد.

آیت الله توکل حمایت از کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی را یک الزام شرعی و ملی دانست و تاکید کرد: با توجه به وضعیت کشور و جنگ اقتصادی تمام عیار دشمنان علیه نظام اسلامی، خرید و حمایت از کالای ایرانی نباید به موضوع حاشیه ای بلکه موضوع اصلی همه مسؤولان و دستگاه های دولتی در کشور تبدیل شود.

وی ادامه داد: پیروی از ولایت فقیه و اجرای دستورها و منویات ایشان بدون شک رضای الهی، امام راحل و شهدا را در پی دارد./1313/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات