۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۵۶۴۱۰۱
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

ملت ایران زیر بار زیاده خواهی های آمریکایی ها نخواهد رفت

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت بزرگ ایران پاسخ بدعهدی آمریکایی ها را خواهد داد، گفت: دولتمردان مستکبر آمریکا باید بدانند که ملت ایران تحت هر شرایطی پشتیبان انقلاب خواهد ماند و زیر بار خواسته های نامشروع آنها نخواهد رفت.
امام جمعه نکا

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به اقدام رییس جمهور در خروج از برجام، این اقدام مسؤولان آمریکایی را نشان دهنده بی اعتقادی آنها نسبت به تعهدات بین المللی دانست.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران هیچ گاه زیر بار زور و زیاده خواهی های آمریکایی ها نخواهند رفت، افزود: خروج آمریکا از برجام بی اعتمادی دنیا به دولتمردان این کشور را بیشتر کرده است.

امام جمعه نکا با اشاره به این که مسائل هسته ای و دیگر موضوعات طرح شده از سوی دولتمردان آمریکایی ها تنها بهانه است، تصریح کرد: آمریکایی ها با اصل نظام و انقلاب دشمنی دارد و این مسأله در چهار دهه اخیر به عینه اثبات شده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که تحریم های آمریکا علیه ملت ایران چیز تازه ای نیست و حدود چهار دهه است که ادامه دارد، خاطرنشان کرد: ملت ایران هیچ گاه دلبسته برجام نبوده و از همان ابتدا معلوم بود که آمریکا این تعهد بین المللی را نقض خواهد کرد.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که متأسفانه عده ای در داخل خود را دلبسته برجام کرده بودند، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی از همان ابتدای مذاکرات در خصوص بد عهدی آمریکایی ها هشدارهای لازم را داده بودند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اصول و مبنای آمریکایی ها بر دروغ و بدعهدی پایه گذاری شده است، خاطرنشان کرد: این کشور در هیچ حوزه های قابل اعتماد و اطمینان نیست و همواره در پی منافع غیر مشروع خود در برابر کشورها و ملت ها است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها از شکست های پی در پی خود در منطقه عصبانی هستند، تصریح کرد: آنها به خوبی می دانند که سیاست های آنها در برابر مدیریت جمهوری اسلامی ایران در منطقه شکست خورده است.

امام جمعه نکا با بیان این که رییس جمهور آمریکا در حالی جمهوری اسلامی ایران را به حمایت از گروه های تروریستی متهم می کند که خود بزرگترین حامی و پرورش دهنده اصلی تروریسم در جهان است، بیان داشت: بحران های امنیتی که امروز در خاورمیانه شاهد آن هستیم نتیجه سیاست های مداخله جویانه آمریکا در این کشورها است.

حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که برجام سندی نبود که بتوان به آن دل بست و امور کشور را به آن وابسته کرد، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی ها در داخل کشور بسیاری از برنامه ریزی های حال و آینده کشور را به خروجی و تأثیرگذاری برجام وابسته کرده بودند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت بزرگ ایران پاسخ این بدعهدی آمریکایی ها را خواهد داد، افزود: دولتمردان مستکبر آمریکا باید بدانند که ملت ایران تحت هر شرایطی پشتیبان انقلاب خواهد ماند و زیر بار خواسته های نامشروع آنها نخواهد رفت.

امام جمعه نکا با بیان این که مسؤولان و دولتمردان باید هوشیار باشند چون به اروپایی ها نیز نمی تواند اعتماد کرد، خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده نمی تواند منافع کشورمان را به وعده های دروغین کشورهای غربی گره زد.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که امیدواریم برای مسؤولان کشور تجربه شده باشد که از این پس به وعده های توخالی غرب دل نبندند، تصریح کرد: باید به جای نگاه به بیرون از ظرفیت و توانمندی های داخلی در جهت رشد و پیشرفت کشور استفاده کرد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هدف آمریکا ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی موجب کوتاه شدن دستان شیطانی آمریکایی ها از منافع و منابع ملت ایران شده است./۱۳۱۷/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات