۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۵۶۲۷۰۰
مدیر حوزه علمیه استان تهران:

نوکری و سربازی امام زمان توفیق الهی است

مدیر حوزه علمیه استان تهران با بیان اینکه نوکری و سربازی امام زمان(عج) توفیق الهی است، گفت: حوزه در طول تاریخ افتخارش این است که نظام فرزند حوزه است و امام راحل تربیت و رشد یافته همین نهاد مقدس است.
رحیمی صادق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران، امروز همزمان با برگزاری آزمون ورودی حوزه علمیه استان تهران در جمع خانواده متقاضیان در مرقد مطهر امام راحل به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: نوکری و سربازی امام زمان(عج) توفیق الهی است.

وی درباره طلبه نیجریه‌ای «شیخ زکزاکی» بیان داشت: شیخ زکزاکی حدود ده سال در حوزه علمیه قم به تحصیل علوم دینی پرداخت و سپس به نیجریه بازگشت و به تبلیغ مذهب تشیع پرداخت و امروز جمعیت یازده میلیونی شیعه در نیجریه ثمره تلاش و تبلیغ این روحانی صدیق است. ایشان در نامه‌ای که به رهبر معظم انقلاب نوشته بودند چنین بیان داشته بودند «رهبرا؛ امروز شما در نیجریه یازده میلیون غلام سیاه و جون دارید».

حجت الاسلام رحیمی صادق ادامه داد: صداقت و خلوص این شیخ بزرگ در امر تبلیغ به حدی بود که رژیم صحاک صهیونیسم 5 فرزندش را به شهادت رساندند و خودش را نیز زندان محبوس ساختند با این حال ما شاهد هستیم که شیخ زکزاکی همچنان ثابت قدم در مسیر خود باقی است.

مدیر حوزه علمیه استان تهران با تاکید بر اینکه طلاب باید همانند شیخ زکزاکی باشند و با همه وجود از مبانی اسلام پاسداری کنند، اظهار داشت: در حال حاضر 3 هزار مدرسه و دانشگاه نیاز به طلاب و روحانی دارند تا در این مراکز به امر تبلیغ بپردازند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حوزه در طول تاریخ افتخارش این است که نظام فرزند حوزه است و امام راحل تربیت و رشد یافته همین نهاد مقدس است./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات