۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۵۶۲۴۶۳
ابوشریف:

طرح فعلی رژیم صهیونیستی و آمریکا سلطه طلبی در جهان است

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه هدف استکبار جهانی چپاول کردن ثروت های کشور بود، گفت: طرح فعلی رژیم صهیونیستی و آمریکا طرح سلطه طلبی در جهان است و در این طرح نمی توان انتظار عدالت را داشت و باید استقامت و ایستادگی کرد.
ابوشریف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران ظهر امروز در مراسم سالگرد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی یک زلزله بزرگی در جهان بود چرا که ایران اسلامی با تمدن قدیمی از زیر سلطه رژیم صهیونیستی خارج شد.

وی گفت: امروز ایران اسلامی در مسیر متفاوتی قرار گرفته و ایران دشمن اساسی استکبار جهانی و حامیان آن است، از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان توطئه های مختلفی علیه کشور انجام دادند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران افزود: نظام اسلامی با بزرگترین چالش ها روبرو شد که یکی از این چالش ها، جنگ هشت ساله دفاع مقدس بود و اگر صبر، ایمان و استقامت مردم وجود نداشت ایران نمی توانست جنگ را پشت سر بگذارند.

ابوشریف تصریح کرد: دشمنان به صورت شبانه روزی جنگ نرم را بر علیه ایران اسلامی انجام می دهد و تمام جنگ های منطقه که چالش بزرگ پیش روی ایران بود نظام اسلامی با ایمان و استقامت مردم و رهبری این جنگ ها را پشت سر گذاشته است.

وی ادامه داد: پایداری ایران اسلامی در برابر استکبار و رژیم صهیونیستی است که آینده این نظام را تعیین می کنند و تسلیم شدن در مقابل دشمن سبب می شود دنیا و آخرت را از دست بدهیم.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی صلح کردند اما بعد از آن نقش و آبروی خود را از دست دادند.

ابوشریف با بیان اینکه هدف استکبار جهانی چپاول کردن ثروت های کشور بود، اظهارکرد: طرح فعلی رژیم صهیونیستی و آمریکا طرح سلطه طلبی در جهان است و در این طرح نمی توان انتظار عدالت را داشت و باید استقامت و ایستادگی کرد.

وی با بیان اینکه ترک جهاد سبب شکوفایی و آینده شکوفا نمی شود، افزود: انقلاب اسلامی در مسیر مستقیم قرار دارد و انقلاب با طرح فساد و سلطه طلبی رژیم صهیونیستی و آمریکا مقابله می کند./880/پ204/ب1

ارسال نظرات