۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۵۶۲۴۲۲
ابوشریف:

ایران اسلامی مقاوم در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده است

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: ایران اسلامی به لطف خداوند متعال بعد از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان پابرجا است و پایدار و مقاوم در مقابل تمام توطئه های دشمنان ایستاده است.
ابوشریف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران شامگاه سه شنبه در همایش بزرگ شکرانه که به مناسبت پنجم اردیبهشت ماه سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل بعد بازگشت به کشور، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و بزرگترین پیروزی قرن رقم خورد.

وی با بیان اینکه دشمنان در گذشته بر کشور سلطه داشتند، گفت: دشمنان از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون توطئه های بسیاری علیه ایران اسلامی انجام دادند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران افزود: انقلاب اسلامی بر اساس ارزش های خود شکل گرفت و ایران نسبت به گذشته مستقل و قدرتمندتر شده است.

ابوشریف تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی را برای اهداف خود که چپاول کردن ثروت های کشور بود، خطرناک می دانستند و درصدد نابودی انقلاب بودند اما به موفقیت نرسیدند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی به لطف خداوند متعال بعد از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان پابرجا است و پایدار و مقاوم در مقابل تمام توطئه های دشمنان ایستاده است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در ابتدای انقلاب، توطئه های دشمنان را شناخت و امروز با قدرت به مسیر و حیات خود ادامه می دهد.

ابوشریف با بیان اینکه رژیم صهیونیستی یک رژیم فاسد و استکبار است، اظهار کرد: جبهه مقاومت در منطقه پیروز است و خداوند برای پیروزی حق بر باطل وعده داده است./880/پ203/ب1

ارسال نظرات