۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۵۶۰۹۰۶
آیت الله شبیری زنجانی:

کیفیت‌بخشی به پروژه‌های عمرانی اولویت مدیریت شهری باشد

حضرت آ‌یت الله شبیری با تأکید بر این که کیفیت‌بخشی به پروژه‌های عمرانی اولویت مدیریت شهری باشد، خدمت به شهر مقدس قم را فرصتی مهم برای مسؤولان دانست.
آیت الله شبیری در دیدار شهردار قم

به گزارش خبرگزاری رسا،‌ حضرت آیت الله سید موسی شبیری زنجانی در دیدار سید مرتضی سقائیان نژاد از شهردار قم خواست دست اندرکاران در پروژه های شهرداری، کیفیت را فدای کمیت نکنند.

 

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به ماندگاری بنای دیوار چین خاطرنشان کرد: کیفیت نباید فدای کمیت شود. شما می بینید دیوار چین با این سابقه طولانی همچنان پابرجاست اما ما اینجا گاهی ساخت و سازهایی را می بینیم که یک سال هم دوام نمی آورد.

وی افزود: مهم این نباشد که چند طرح را اجرا می کنید، مهم این باشد که طرح های باکیفیت اجرا کنید. گاهی اتفاق می افتد که در جایی یک طرح عمرانی با محکم کاری و با کیفیت خوب اجرا می شود که مدت ها در بین مردم از آن یاد می شود ولی برخی از طرح ها و ساخت و سازها این گونه نیست. مردم این مسائل را می بینند و بر اساس آن درباره خدمات مسؤولان قضاوت می کنند.

حضرت آیت الله شبیری زنجانی خدمت به شهر قم را یک فرصت دانست و گفت: قم شهری استثنائی است. این شهر از زمان معصومین «علهیم السلام» تاکنون یک شهر امامی و اثنی عشری بوده است. مردم این شهر از قرن دوم شیعه بوده اند و فرهنگ شیعه را دریافت و منتشر کرده اند و محدثین درجه اولی در این شهر زندگی کرده اند. هر خدمتی که به این شهر می کنید مأجورید.

وی تصریح کرد: مشکلات زیاد است اما شما هدفتان خدمت به مردم باشد. در این صورت خداوند متعال هم کمک می کند و موانع را از سر راه برمی دارد. ما هم وظیفه خود می دانیم که برای همه خدمت گزاران به این مردم دعا کنیم./۱۳۲۳/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات