۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۵۵۸۹۵۲
امام جمعه تبریز:

فرهنگ دفاع مقدس در تضاد با اشرافی‌گری قرار دارد

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: اگر با فرهنگ شهدایی چون شهید باکری در کشور مأنوس باشیم دیگر در جامعه فساد و اشرافی‌گری وجود نخواهد داشت.
آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در همایش بزرگداشت سالروز شهادت سردار شهید مهدی باکری، فرمانده دلاور لشکر همیشه پیروز عاشورا که در مصلای امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، اظهار داشت: ظرفیت وحدت‌بخش دوران دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه تبریز با تأکید بر این‌که همه مدیون خون پاک شهدا و مجاهدت رزمندگان دفاع مقدس هستیم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه دفاع مقدس مقوله است که تمام جناح های کشور در آن اشتراک نظر دارند، اما یکی از اصلی ترین وصایای شهدا تبعیت از ولایت فقیه است که باید به این موضوع دقت و عمل کرد.

حجت الاسلام والملسمین آل‌هاشم با اشاره به این‌که تنها ادعای ولایت‌مداری کافی نیست، افزود: مردم و مسؤولان باید در عمل نشان دهند که رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را عامل هستند، اگر مسؤولان خود را پیرو خط امام و رهبری می دانند باید در خدمت به مردم و رفع مشکلات اقتصادی تلاش کنند.

وی با تأکید بر این‌که همه ما محتاج فرهنگ دفاع مقدس هستیم، چرا که فرهنگ دفاع مقدس مانند دژی مستحکم است که قابل نفوذ نیست، گفت: اگر با فرهنگ شهدایی چون شهید باکری در کشور مانوس باشیم دیگر در جامعه فساد و اشرافیگری وجود نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که اگر فرهنگ شهید باکری را سرلوحه قرار دهیم، شاهد عدالت اجتماعی در جامعه خواهیم بود، گفت: دغدغه امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی برقراری عدالت اجتماعی به معنای واقعی کلمه است، چراکه یکی از مهم‌ترین آرمان‌های انقلاب می باشد.

همچنین سردار خرم، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در سخنانی با تأکید بر این‌که برای تداوم انقلاب اسلامی راهی جز ادامه مسیر  و مسلک شهدا نداریم، گفت: تنها با تفکر انقلابی و جهادی می‌توان توطئه‌های روزافزون دشمنان را خنثی کرد، امروز باید در عرصه خدمت به مردم و ایجاد امید به آینده نظام همت کرد./935//۲۰۳/خ

ارسال نظرات