۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۵۵۸۶۶۴
مدیرکل بنیاد شهید خراسان جنوبی:

اجازه ندهیم خون شهدا پایمال شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: امروز امنیت و آرامش و عزت در کشور را مدیون خون پاک شهدا هستیم و نباید بگذاریم خون شهدا پایمال شود.
عزیزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام تقی عزیزی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در بنیاد شهید برای جامعه ای خدمت انجام می دهیم که برای دین اسلام، انقلاب اسلامی و عزت ایران خون خود را نثار کرده اند.

وی گفت: باید برای رفع مشکلات خانواده های شهدا تلاش کنیم، باز شدن گره ای از مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران بسیار ارزشمند است و انسان را خوشحال می کند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی افزود: از مسؤولان استانی درخواست می شود تا ارتباط خوبی را با بنیاد شهید داشته باشند و این نهاد را برای رفع مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران کمک کنند.

حجت الاسلام عزیزی تصریح کرد: شهدا و ایثارگران بدون هیچ چشم داشتی فداکاری کردند و اجازه ندادند تا دشمنان یک وجب از خاک کشور را تصرف کنند.

وی با بیان اینکه با بالا رفتن سن جانبازان نیز مشکلات آن ها بیشتر می شود و باید مشکلات آن ها پیگیری شود، ادامه داد: نماینده ولی فقیه در استان نیز باید مسؤولان را در جهت همکاری با بنیاد شهید تشویق  و ترغیب کند و دلسوزانه برای رفع مشکلات گام بردارند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امروز امنیت و آرامش و عزت در کشور را مدیون خون پاک شهدا هستیم و نباید بگذاریم خون شهدا پایمال شود./880/پ203/ب1

ارسال نظرات