۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۵۵۸۶۶۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مسؤولان باید برای رفع مشکلات خانواده های شهدا همکاری کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مسؤولان باید برای رفع مشکلات خانواده های شهدا همکاری کنند و فرصت خدمت به خانواده های شهدا را از دست ندهیم.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی اظهار داشت: خداوند متعال مالک حقیقی جهان هستی بوده و خداوند برای ادامه زندگی نیز به بشر اذن مالکیت داده است.

وی گفت: عمر انسان ها ارزشمند است و نمی تواند روی عمر قیمتی گذاشت، انسان باید توجه داشته باشند که در طول زندگی عمرش را با چه چیزهایی معامله کرده و آن را با ظلم به دیگران هدر ندهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: هر چه که امروز داریم به برکت خون شهدا است، شهدا به ما نیازی ندارند بلکه این ما هستیم که به آن ها نیاز داریم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: شهدا در مسیر و هدفی بزرگ و پشت سر انبیای الهی رفتند، اگر شهادت نصیب ما نشده باید فرصت عمر را غنیمت شمرد و در مسیر گره گشایی از منتصبان به شهدا از آن استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه پرچم شهدا، پرچم عدالت خواهی، عقل و حکمت است، ادامه داد: نباید بگذاریم پرچم و ایده شهدا برای روی زمین بماند و باید اهداف شهدا را حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امروز در جامعه دچار جنگ فرهنگی هستیم و نباید اجازه نفوذ دشمن را داد و توطئه های آن ها را خنثی کنیم تا بدانند تا آخرین مسیر در راه شهدا گام برمی داریم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: مسؤولان باید برای رفع مشکلات خانواده های شهدا همکاری کنند و فرصت خدمت به خانواده های شهدا را از دست ندهیم./880/پ203/ب1

ارسال نظرات