۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۵۵۸۵۷۸
امام جمعه بجنورد:

جابه‌جایی بی‌مورد مدیران خسارات زیادی را در پی دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به زمزمه برخی تغییرات مدیریتی در خراسان شمالی، گفت: جابه‌جایی بی‌مورد مدیران صدمات زیادی را برای استان در پی دارد.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار شماری از مسؤولان، با اشاره به زمزمه اعمال برخی تغییرات مدیریتی در استان، اظهار کرد: جابه‌جایی‌های بی‌مورد مدیران یکی از مصادیق منکر است.

وی تصریح کرد: مدیری که چند سال در یک جایگاه تجربه کسب کرده است و در مسیر خدمت به مردم تلاش می‌کند، نباید بی‌مورد جابه‌جا شود و فردی که تجربه‌ای در این راه ندارد جای او را بگیرد؛ زیرا این برای جامعه صدمات زیادی در پی خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن ایام تعطیلات نوروزی، افزود: در ایام نوروز که مسافران بسیار زیادی در مسیر حرکت به سمت مشهد مقدس هستند و از مرکز استان ما گذر می‌کنند؛ ازاین‌رو باید چهره شهر به نحوی باشد که در عین داشتن نشاط و شادابی، عاری از گناه و منکر باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به روایات، عید زمانی است که در آن معصیت نشود و از این مطلب نتیجه می‌گیریم که هر روز سال باید عید باشد و گناه و معاصی نباید عید را از ما بگیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: اسلام بانشاط و شادی به‌هیچ‌وجه مخالف نیست؛ اما با شادی‌هایی که گناه‌آلود هستند مخالف است و برخورد می‌کند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: عید نوروز نباید زمانی برای انتشار معصیت و بی‌بندوباری باشد؛ بلکه باید در این ایام که تمامی موجودات در حال رشد و نمو هستند، انسان‌ها هم با انجام اعمال معروف و دوری از منکرات به سمت قله ارزش‌ها حرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای پیش از نوروز و سال جدید که خانواده‌ها برای خرید البسه و میوه اقدام می‌کنند، کسبه و بازاریان باید با رعایت انصاف به خریدوفروش بپردازند و از غل و غش در معاملات بپرهیزند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به روز طبیعت و نقش مهم و حساس محیط زیست در سلامتی انسان، افزود: درختان، طبیعت و مناظر طبیعی از نعمت‌های الهی هستند و برای خدمت به‌سلامت انسان‌ها نقش‌آفرینی می‌کنند؛ به همین دلیل مردم باید به طور جد از آسیب زدن به درختان اجتناب کنند./9314//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات