۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۵۵۸۰۷۴
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان:

همایش تجلیل از فرزندان و همسران ممتاز تحصیلی به صورت منطقه ای برگزار شد

حجت الاسلام کلاه کج با اشاره به اینکه برآورد ما افزایش فرزندان ممتاز طلبه به هزاز نفر در سال پیش رو است، گفت: تجلیل از فرزندان و همسران ممتاز تحصیلی طلاب به صورت منطقه ای در اهواز، آبادان و دزفول برگزار می شود.
حجت‌الاسلام‌ رضا کلاه‌کج، مدیر مرکز خدمات حوزه ‌های علمیه خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام رضا کلاه کج، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان، عصر امروز، در همایش تجلیل از فرزندان و همسران ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیان خوزستانی، با بیان اینکه در خوزستان نزدیک به 700 فرزند و همسر طلبه خوزستانی به عنوان ممتاز معرفی شدند، افزود: این ممتازان در مقاطع ابتدایی، متوسطه، دانشگاهی و حوزوی هستند که هدایای نقدی به ممتازان حوزوی و دانشگاهی تقدیم می شود ضمن اینکه به دانش آموزان به نسبت سن شان هدایایی در قالب بسته های فرهنگی با محتوای اسباب بازی و وسایل بازی فکری اهدا خواهد شد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه برآورد ما افزایش فرزندان ممتاز طلبه به هزاز نفر است، خاطرنشان شد: خوزستان پنجمین استان کشور از لحاظ تعداد طلبه است و نزدیک به 12 هزار پرونده فعال داریم که از این حیث با استان فارس برابر و در رتبه پنجم هستیم.

این مقام مسؤول ادامه داد: در حوزه خانواده اردوهای یک روزه خانوادگی و همایش ها و کارگاه های مشاوره را در نظر گرفتیم که استمرار دارد.

حجت الاسلام کلاه کج در رابطه با مسکن طلاب ابراز داشت: مسکن طلاب هم اکنون در اهواز و دزفول در حال ساخت است که در این باره صد واحد در دزفول و 130 واحد در اهواز پیش بینی شده ضمن اینکه در آبادان ساخت مسکن طلاب با ظرفیت 90 واحد نیز مورد توجه قرار گرفته که کار ساخت شان به زودی آغاز می شود.

وی با بیان اینکه تجلیل از فرزندان و همسران ممتاز تحصیلی طلاب به صورت منطقه ای در اهواز، آبادان و دزفول برگزار می شود، تصریح کرد: در آبادان همایش تجلیل از فرزندان و همسران ممتاز تحصیلی طلاب شهرهای آبادان، ماهشهر، بندرامام، خرمشهر، هندیجان، رامشیر صورت می گیرد چنانچه دزفول شهرهای شوش، شوشتر، دزفول، اندیمشک و الوان را تحت پوشش قرار می دهد و ما بقی شهرها در اهواز برگزار می شود./9456/پ203/ب1

ارسال نظرات