۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۵۵۷۹۴۲
امام جمعه موقت کرمان:

مادران نقش موثری در تربیت فرزندان دارند

حجت الاسلام عرب پور با اشاره به این که مادران نقش موثری در تربیت فرزندان دارند، گفت: رسیدن به موقعیت های اجتماعی، سیاسی و موفقیت در قله های علمی زمانی برای انسان به وجود می آید که در زندگی به مادر خود احترام بگذارد.
حجت الاسلام مهدی عربپور، امام جمعه موقت کرمان

حجت الاسلام مهدی عربپور امام جمعه موقت کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به ولادت حضرت فاطمه زهرا(س‌) و روز مادر گفت: حضرت زهرا از بانوانی بود که با الگوگیری از حضرت می توانیم بهترین زندگی را داشته باشیم.

وی افزود: در شان حضرت زهرا(س) بالغ بر صد آیه در قرآن وجود دارد که ایشان از منظر پروردگار معرفی می شوند.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به روایت های فراوان و سخن پیامبر اکرم(ص) که یکی مهمترین فرمایشات ایشان در شان صدیقه طاهره(س) بوده، تصریح کرد: کسی که حضرت زهرا را خشمگین کند، پیامبر را خشمگین کرده و کسی که پیامبر را مورد غضب قرار دهد، خداوند را خشمگین می کند.

وی با بیان‌اینکه حضرت فاطمه(س)  الگوی تمام مادران جهان شمرده می شود، ایراد کرد: در سالروز ولادت حضرت زهرا مرضیه(س) با شایستگی و تکریم فراوان جایگاه و مقام مادران مشخص و احترام شود.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به اینکه همسران مردها را به معراج و ارزشها می رسانند، اظهار کرد: مادران نقش موثری در تربیت فرزندان دارند.

حجت الاسلام علیپور تاکید کرد: رسیدن به موقعیت های اجتماعی، سیاسی و موفقیت در قله های علمی زمانی برای انسان به وجود می آید که انسان در زندگی به مادر خود احترام بگذارد.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به تاثیرگذاری مادران در تربیت اسلامی فرزندان که سبب پیشرفت آنها خواهد شد، گفت: فداکاری مادران همیشه برای فرزندان نمایان است./۹۷۰۷/ت303/ب1

ارسال نظرات