۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۵۵۷۴۴۵
معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام تأکید کرد؛

ضرورت برگزاری دوره های آموزشی مختلف برای طلاب

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام گفت: طلاب ایلام بسیار با استعداد و توانمند هستند؛ اما عدم وجود امکانات کافی سبب شده نتوانند آن گونه که شایسته است فعالیت داشته باشند.
تقوایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام مهدی تقوایی، معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام، امروز در جلسه شورای استانی حوزه علمیه استان ایلام اظهار داشت: یکی از مهمترین ابعاد زندگی طلاب مبحث آموزش است.

وی افزود: باید آموزش به گونه ای باشد که نشاط و شادابی طلبه حفظ شود و این مستلزم داشتن امکانات لازم است.

حجت الاسلام تقوایی خاطر نشان کرد: به توجه به مطالبات مقام معظم رهبری مبنی بر ورود طلاب به فضای مجازی و فعالیت فرهنگی در آن می طلبد که آموزش هایی در این زمینه برای طلاب فراهم شود.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام ابراز داشت: طلاب ایلام بسیار با استعداد و توانمند هستند اما عدم وجود امکانات کافی سبب شده که نتوانند آن گونه که شایسته است فعالیت داشته باشند.

وی ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی بسیار مهم و تاثیرگذار است و بعد از این دوره ها طلاب با بروز شدن اطلاعات می توانند در جامعه موثرتر از پیش باشند.

حجت الاسلام تقوایی در پایان گفت: مدارس علمیه استان ایلام، از لحاظ امکانات سخت افزاری شرایط خوبی ندارد؛ از این رو می طلبد مسؤولان ارشد حوزه های علمیه به استان ایلام توجه ویژه داشته باشند./۸۷۹/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات