۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۵۵۷۱۵۵
حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی:

برخی درصدد نهادینه کردن عدم اطاعت از ولی فقیه هستند

نماینده ولی فقیه در بسیج با بیان این که برخی درصدد نهادینه کردن عدم اطاعت از ولی فقیه هستند، گفت: کسانی که به برکت شهدا به مقامی رسیدند امروز در برابر ولی فقیه می ایستند و حرف های منافقان و ضد انقلاب را بیان می کنند.
حجت الاسلام تویسرکانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی نماینده ولی فقیه در بسیج امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با تسلیت وفات حضرت ام البنین و گرامیداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا گفت: در قرآن کریم درباره همسران انبیا و بزرگان نکته های مهمی وجود دارد که توجه به آیات نورانی قرآن جایگاه و اهمیت حضرت ام البنین را بهتر روشن می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: منافقان در طول تاریخ همواره درصدد گرفتن سوژه از زندگی شخصی رهبر نظام اسلامی بودند و هستند و اگر با وضعیتی مواجه شوند که سوژه ای نداشته باشند به جعل و کذب روی می آورند.

نماینده ولی فقیه در بسیج با بیان این که منافقان در جامعه از نزدیکان خواص سوء استفاده و نفوذ می کنند، اظهار داشت: نفوذ مسأله ای مهم است که برای براندازی، ایجاد اختلال، اختلاف و تفرقه از طریق نزدیکان خواص صورت می گیرد.

وی ادامه داد: حضرت امام درباره قائم مقام خود فرمودند که در انتخاب اصحاب بیوت خود دقت کنید، خواص و شخصیت های بسیاری از طریق نزدیکان مورد سوء استفاده قرار گرفتند و جامعه را دچار التهاب سیاسی کردند، در 40 سال پس از انقلاب از این ناحیه ضربات بسیاری خوردیم، امروزه نزدیکان برخی از مسؤولان طراز اول کشور دچار خطاها و اشتباهاتی شدند که سبب سرافکندگی است.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی با بیان این که نفوذ از طریق نزدیکان شخصیت ها دشمنان و منافقان وارد عمل می شوند، ابراز داشت: بر اساس رویات همه انسان ها مسؤول هستند و هر کس باید به وظیفه خود به خوبی عمل کند.

وی با اشاره به نقش زنان در جامعه عنوان کرد: یک زن مؤمن و مسلمان می توانند نقش آفرینی ویژه ای در مسائل اجتماعی و سیاسی داشته باشند، حضرت ام البنین با تمام وجود از راه ولایت دفاع و 4 فرزند خود را در این راه هدیه کرد و سالروز وفات چنین بانویی روز تکریم مادران و همسران شهدا نام گرفته است که مصداق انسان های بصیر هستند.

نماینده ولی فقیه در بسیج پیام شهدا را تبعیت از ولایت فقیه دانست و  خاطرنشان کرد: اسلام، قرآن و عترت و اطاعت از ولایت فقیه در وصیت نامه های شهدا مشترک است، متأسفانه برخی از خواص و شخصیت ها و کسانی که به برکت شهدا به مقامی رسیدند امروز در برابر ولی فقیه می ایستند و حرف های منافقان و ضد انقلاب را بیان می کنند؛ برخی درصدد هستند که عدم اطاعت از ولی فقیه را فرهنگ و نهادینه کنند.

وی در پایان با تأکید بر لزوم تکریم خانواده های شهدا اضافه کرد: امروز سرمایه های بزرگی مانند خانواده های شهدا را داریم که از سردرگمی جامعه جلوگیری می کنند، جامعه به برکت خون شهدا از همه فتنه ها عبور کرده و خواهد کرد، همه در قبال اجرای اسلام ناب محمدی مسؤولیت دارند که همه شهدا برای همین شهید شدند./1323/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات