۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۵۵۶۹۱۴

امام جمعه موقت تبریز در بستر بیماری قرار دارد

حجت الاسلام علی حاجی‌زاده استاد اخلاق حوزه علمیه و امام جمعه موقت تبریز این روزها در بستر بیماری قرار دارد.
عیادت از حاجی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی حاجی‌زاده، استاد اخلاق حوزه علمیه آذربایجان که سال‌هاست به عنوان امام جمعه موقت تبریز نیز فعالیت می کند، این روزها به دلیل بیماری ریوی در یکی از بیمارستان‌های تبریز بستری و تحت درمان قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی که برای عیادت از این عالم وارسته به مراجعه محل بستری مراجعه کرده بود، در جریان آخرین وضعیت درمان قرار گرفت و اظهار داشت: حجت الاسلام حاجی‌زاده یکی از برجسته‌ترین اساتید اخلاق حوزه به شمار می‌رود که امیدواریم به زودی با بهبودی کامل بار دیگر شاهد فعالیت ایشان باشیم.

وی با بیان این‌که هر یک شاگردان حجت الاسلام حاجی‌زاده منشأ خیر و اثر در مناطق مختلف هستند، افزود: مشی زندگی و سیره رفتاری این استاد اخلاق حوزه می‌تواند به عنوان الگویی تمام عیار برای طلاب علوم دینی مطرح شود، امروز بیش از هر زمانی نیازمند چنین علمایی فاضل و مهذب هستیم.

بنابر این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری نیز در دیداری جداگانه به عیادت امام جمعه موقت تبریز رفت و طی صحبت‌هایی که با پزشک معالج حجت الاسلام حاجی‌زاده داشت، در جریان آخرین وضعیت درمانی قرار گرفت.

همچنین مجید خدابخش، استاندار آذربایجان‌شرقی به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی روزهای گذشته برای عیادت از این عالم وارسته رفته بود و بر انسجام تمامی امکانات و تجهیزات پزشکی استان برای بهبودی کامل امام جمعه موقت تبریز تأکید داشته است./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات