۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۵۵۶۱۱۲
استاد حوزه علمیه قم:

بانوان قدر چادر را به‌عنوان میراث حضرت زهرا بدانند

استاد حوزه علمیه قم گفت: چادری که از حضرت فاطمه الزهرا (س) برای زنان اسلام به ارث مانده نشانگر معنویت و هویت اسلامی زنان می‌باشد که امید است بانوانمان قدر این میراث ارزشمند را بدانند.
 چادر

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مهدی احدی در اجتماع بزرگ فاطمیون شهرستان نظرآباد که با حضور مسؤولان، هیأت‌های مذهبی و جمع کثیری از مردم ولایتمدار این شهرستان در مصلی امام خمینی (ره) نظرآباد برگزار شد با اشاره به جایگاه ویژه حضرت فاطمه الزهرا (س) بیان کرد: در قرآن کریم آمده است که حضرت فاطمه الزهرا(س) نسلی ابدی برای پیامبر اکرم (ص) است و نمی‌توان ایشان را با کشتن از بین برد.

وی در ادامه تأکید کرد: این بانوی آسمانی، تصویر نبوت، امامت و حجاب خداست و چادری که از آن برای زنان اسلام به ارث مانده نشانگر معنویت و هویت اسلامی زنان می‌باشد که امید است بانوانمان قدر این میراث ارزشمند را بدانند.

استاد حوزه علمیه در ارتباط با وجه اشتراک انقلاب اسلامی و انقلاب حضرت مهدی (عج) عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران بود که موجب شد در حال حاضر با خیالی آسوده مراسمات مذهبی را برگزار کنیم و پیش از انقلاب چنین مراسمات و افکاری اجازه برگزاری نداشت.

حجت‌الاسلام احدی اضافه کرد: به پشتوانه این انقلاب ، اسلام در کشور رواج یافته است و بی‌شک این انقلاب به دست حضرت ولیعصر (عج) خواهد رسید./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات