۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۵۵۴۷۱۰
ایستاده پای انقلاب؛

مسؤولان با رفع مشکلات، قدردان ایستادگی مردم باشند

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با بیان اینکه مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نماد اتحاد، اقتدار و عزت ملی است، گفت: باید مسؤولان با رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود، قدردان ایستادگی مردم باشند.
حجت الاسلام حاج علی اکبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری، رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، امروز در اجتماع راهپیمایان یوم‌الله 22 بهمن بجنورد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی هنرنمایی ملت بزرگ ایران بود.

وی افزود: این ملت در بیست و دوم بهمن‌ماه سال 57 با سرنگون کردن رژیم طاغوت، نظامی الهی منطبق بر مهندسی اولیا و هندسه الهی را پدید آوردند که این اقدام هنرنمایی بزرگی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری خاطرنشان کرد: به فضل الهی جشن پیروزی انقلاب اسلامی به نماد وحدت و اقتدار و عزت ملی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه باید مسؤولان قدردان مردم متحد و سرافراز کشور باشند، تصریح کرد: ضروری است مسؤولان بخش‌های مختلف با برنامه‌ریزی دقیق و به کمک خود مردم، برای رفع مشکلات آنها ازجمله مشکلات اقتصادی و معیشتی کوشش کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اغتشاشات اخیر در برخی از شهرهای کشور، اظهار کرد: به فضل الهی این اغتشاشات به پایان رسید و بار دیگر آرامش در کشور حکم‌فرما شد.

وی اضافه کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند خداوند اراده کرده که ملت عزیز ما را با اوج عظمت برساند و این ملت از پس تمام مشکلات برمی‌آید.

گفتنی است در پایان این مراسم قطعنامه یوم‌الله 22 بهمن قرائت شد و مردم بجنورد در پایان هر بند با ندای الله‌اکبر آن را تأیید کردند./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات