۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۵۵۴۶۸۱
حجت الاسلام گواهی:

دستاوردهای انقلاب اسلامی قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست

مسؤول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه گفت: برای مشاهده دستاوردهای انقلاب اسلامی باید کارنامه قبل از انقلاب را با کارنامه ۳۹ ساله پس از آن مقایسه کنیم.
گواهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی مسؤول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه سراسر کشور در مراسمی که شامگاه گذشته در مسجد نورالاصفیا برگزار شد، گفت: ۲۲ بهمن هر سال، زمان مناسبی برای حسابرسی دستاوردهای انقلاب است تا اگر نعمت و دستاوردی در این راه داشته ایم، شکر آن را به جا آوریم و اگر کم‌کاری بوده، با تلاش، مجاهدت و پشتکار برای رسیدن به آن برنامه ریزی داشته باشیم.

وی افزود: مسؤولانی که ما از آنها توقع داریم کارهایی را درخور وظیفه انجام دهند، کسانی هستند که خودمان به آنها رأی داده ایم و آنها را انتخاب کرده ایم. اگر اشتباهی هم صورت گرفته باید استغفار کنیم و از راه اشتباه بازگردیم.

مسؤول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه ابراز داشت: ما برای رسیدن به استقلال در تمامی زمینه ها اعم از سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی و... انقلاب کردیم زیرا در زمان حکومت های شاهنشاهی مردم و مسؤولان کشور همگی وابسته به بیگانگان بودند و در تعیین سرنوشت کشور خود هیچ نقشی نداشتند.

وی اظهار داشت: ملت ایران دستیابی به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی قیام کردند. ۳۹ سال است که دشمنان ما جمهوری اسلامی را در محاصرات مختلف قرارداده‌اند. در پناه استقلال بود که توانستیم در تمام این سالها در مقابله یاوه گویی اَبَرقدرت‌ها ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام گواهی بیان داشت: اگر کارنامه قبل از انقلاب را با کارنامه ۳۹ ساله کشور پس از پیروزی انقلاب مقایسه کنیم می‌بینیم که در راه انقلاب توفیقات و دستاوردهای زیادی در بسیاری از زمینه‌ها داشته‌ایم به طور مثال پیش از انقلاب تنها ۲ شهر گاز کشی داشتند اما امروز تمام شهرها و اکثر روستاهای کشور مجهز به گاز هستند.

وی افزود: در دوران پیش از انقلاب از نظر پزشکی وابسته به کشورهای دیگر بودیم در حالی که امروز به طور نمونه تنها در یکی از بیمارستان های تهران مانند بیمارستان شهدای تجریش سالانه چهارصد عمل مغز و اعصاب انجام می‌شود و سطحی ترین بیمارستان‌های کشور مجهز به انجام عمل جراحی قلب هستند.

مسؤول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه اظهار داشت: امروز بسیاری از عمل های جراحی کبد، قرنیه، زایمان و... به سادگی در کشور انجام می‌شود. کشور ما در حال حاضر از نظر پزشکی از مهمترین کشورهای منطقه، بلکه جهان است.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۲۵۰ سد در کشور ساخته شده است و وضعیت مخابرات، راهسازی، مدارس و دانشگاه‌ها، تجهیزات نظامی، موشکی و نیروهای کشور، ریل‌گذاری، فرودگاه های فعال، پرورش قاریان و حافظان قرآن، تبلیغات مسائل فرهنگی و مذهبی، علما و مفسرین قرآن، تبیین مسائل اخلاقی و دینی و... به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

حجت الاسلام گواهی بیان داشت: قبل از پیروزی انقلاب کشور ما در عین حال که سرمایه زیادی داشت، اما سرمایه آن صرف آبادی کشور نمی‌شد. اگر پس از پیروزی انقلاب تا به امروز توفیقی داشته‌ایم به دلیل همکاری مردم و مسؤولین صالح و صادق بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در کنار مسؤولینی که به طرز صحیحی انجام وظیفه نمی‌کنند، مسؤولانی هم وجود دارند که ضمن خدمت به مردم و نظام هیچ حقوقی دریافت نمی‌کنند. هر جا مسؤولین ‌پاک‌دست و امین حاضر شده‌اند، توفیقات شایانی را شاهد بوده‌ایم./969/پ202/ب1

ارسال نظرات