۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۵۵۴۲۵۰
مدیر مدرسه علمیه حضرت فاطمه تهران:

انقلاب اسلامی نشان از افزایش آگاهی سیاسی مردم داشت

جان‌نثاری با بیان اینکه انقلاب اسلامی شریان حیات مسلمانان، عزت ملی و رفع تحقیر از مسلمانان و مستضعفان جهان است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی نشان از افزایش آگاهی سیاسی مردم داشت.
پرچم جمهوری اسلامی ایران

طاهره جان‌نثاری مدیر مدرسه علمیه و مرکز تخصصی حضرت فاطمه(س) تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به دستاوردهای انقلاب، گفت: دستاودهای داخلی و خارجی انقلاب اسلامی قابل شمارش و محاسبه نیست و به برکت انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی نصیب کشور ایران شد.

وی با اشاره به دستاوردهای داخلی اظهار داشت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی نقطه آغاز حاکمیت ارزش‌های دینی در کشور بود، با پیروزی انقلاب اسلامی نظام دین‌مداری و نظم مبتنی بر تعالیم و هدایت اسلامی برجامعه حاکم شد.

مدیر مدرسه علمیه و مرکز تخصصی حضرت فاطمه(س) تهران مردم سالاری دینی و ایجاد روحیه احساس مسؤولیت در مردم را از دستاوردهای مهم انقلاب برشمرد و ابراز کرد: ایجاد جو قرآنی، استقلال، آزادی و الگوی مردم سالاری اسلامی در کشور از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی در کشور به شمار می‌رود.

جان‌نثاری با بیان اینکه انقلاب اسلامی شریان حیات مسلمین، عزت ملی و رفع تحقیر از مسلمانان و مستضعفان جهان است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی نشان از افزایش آگاهی سیاسی مردم داشت.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی با ارتقای کمی و کیفی حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها ما شاهد خودباوری علمی و پیشرفت علوم در عرصه‌های داخلی و بین المللی جوانان کشور بودیم، رهبر معظم انقلاب درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی به حکومت انتخابی به جای موروثی، ایجاد فضای انتقاد و تذکر و اصلاح به جای فضای امنیتی، عدالت محوری، گسترش امید و نشاط، یکپارچگی ملت و وحدت مسئولان و باز شدن راه اندیشه اشاره می‌کنند.

مدیر مدرسه علمیه و مرکز تخصصی حضرت فاطمه(س) تهران با اشاره به دستاوردهای خارجی، عنوان کرد: در حال حاضر اثرگذاری ایران در مسائل منطقه بر کسی پوشیده نیست و به عنوان ابرقدرت منطقه اثرگذاری او روز به روز افزایش می‌یابد. براساس فرمایش حضرت آقا ایران در جهانی سازی دفاع از آرمان فلسطین، دگرگون کردن سرنوشت امت اسلام،  صدور انقلاب و دفاع از مستضعفان، عزت نفس ایران در دنیا، تاثیرگذاری بر برخی انقلاب‌ها، شکسته شدن هیبت استکبار، باور امکان ایستادگی در برابر مستکبرین، ایجاد موج اسلام‌خواهی در دنیا، استقلال سیاسی، پیدا کردن جرأت مقابله با قدرت‌ های دنیا، در هم شکستن خط سلطه‌گری و سلطه پذیری، رونق دین و دینداری در دنیا همه از دستاوردهای خارجی انقلاب اسلامی به شمار می‌روند./813/پ203/ب1

ارسال نظرات