۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۵۵۴۱۶۹
استاد حوزه علمیه:

انقلاب اسلامی ما را به عدالت اجتماعی نزدیک تر کرد

استاد حوزه علمیه گفت: مبانی انقلاب اسلامی که ریشه در اعتقادات ما دارند همواره باید مورد مطالعه و تامل قرار گرفته و به نسل بعدی آموزش داده شود.
حجت الاسلام سید رضا وفایی

حجت الاسلام سید رضا وفایی استاد مدرسه علمیه ملایر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به ایام الله دهه فجر گفت: ما همواره باید مدافع ارزش های اسلام و انقلاب باشیم.

وی ادامه داد: روحانیت به عنوان جلو دار و عضو اصلی این انقلاب همواره باید مبلغ و پاسدار ارزش های اسلام و انقلاب باشد چرا که این انقلاب از حوزه ها برخاسته است.

استاد مدرسه علمیه ملایر گفت: مبانی انقلاب اسلامی که ریشه در اعتقادات ما دارند همواره باید مورد مطالعه و تامل قرار گرفته و به نسل بعدی آموزش داده شود.

وی بیان داشت: روحانیت به عنوان رهبران فکری مردم همچون گذشته برنامه ای مدون نسبت به نیازهای کشور داشته و به کمک مسؤولان اجرایی کند تا ضعفی اگر هم هست با قوت و جدیت در عمل جبران شود.

حجت الاسلام وفایی تبیین کرد: از آغاز انقلاب تا کنون دشمن در جهت نابودی ایران اسلامی، از هیچ کاری دریغ نکرده و از هر ابزاری که توانسته علیه مردم مسلمان و انقلابی ایران استفاده کرده است.

وی تصریح کرد: ملت انقلابی ایران اسلامی همواره با اتحاد و همدلی در مقابل برنامه های خصمانه دشمن ایستادگی کرده و امید آن ها که دست اندازی به منافع ما بوده را همواره نا امید کردند.

استاد مدرسه علمیه ملایر خاطرنشان کرد: برخی مشکلات ما از جمله اقتصادی و فرهنگی متوجه انقلاب اسلامی است که می توان با همدلی و برنامه ریزی دقیق از سد تمامی این مشکلات گذر کرد.

وی در پایان افزود: ما می توانیم در سایه وحدت و تعامل اجتماعی همراه با داشتن روحیه انقلابی هر چه بیشتر به عدالت اجتماعی و امنیت و توسعه پایدار که از جمله شعارهای انقلاب بوده نزدیک تر شویم. /۹۷۹/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات