۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۵۵۴۰۷۹
عضو کمیسیون امنیت ملی:

رییس جمهور نباید از پاسخگویی به مردم فرار کند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان این که مسؤولان باید مشکلات جامعه را حل کنند، گفت: رییس جمهور نباید از پاسخگویی به مردم فرار کند.
کریمی قدوسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، جواد کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جمع مردم بیرجند اظهار داشت: در انقلاب اسلامی دو رکن به نام مردم و امام وجود دارد و تا وقتی که این رکن ها است، به دستاوردهای بیشتری می رسیم.

وی هدف از انقلاب اسلامی را تاسیس جامعه اسلامی بر اساس معارف دین دانست، گفت: در طول در 40 سال گذشته تحولات فراوان و زیادی به وقوع پیوسته و سنگرهای کلیدی جهان فتح شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ملت ها از شر دیکتاتورها نجات پیدا کردند، افزود: پیش از انقلاب سیاست های داخلی و خارجی کشور توسط آمریکا دیکته می شد و شاه نیز آن ها را اجرا می کرد.

کریمی قدوسی با بیان اینکه شاه اجازه تدریس جوانان در علوم هسته ای را نمی داد، تصریح کرد: در گذشته نظام مدیریتی در دست آمریکایی ها قرار داشت و آمریکا برای ایران، نخست وزیر و کابینه تعیین می کرد، فریاد رژیم صیهونیستی از نفوذ و قدرت ایران اسلامی در غزه و قدس بلند شده است و جمهوری اسلامی در منطقه حرف اول را می زند، فلسطین به برکت انقلاب اسلامی از یک ملت تسلیم شده به ملتی مجاهد تبدیل شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز فلسطین به مسأله اول جهان تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با قدرت خود توانسته نقشه های کارشناسی شده دشمن را به خاکستر تبدیل کند، امروز نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی خواب را از چشمان دشمنان ربوده است و مردم با حضور دستگاه های امنیتی احساس امنیت می کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: متأسفانه رییس جمهور برای اینکه جواب مردم را دهد، همواره سوال می پرسد، مگر فرمول مسائل اقتصادی سخت تر از مسائل دفاعی و میدان جنگ است؟

کریمی قدوسی با بیان اینکه باید همه مردم دست در دست هم دهند تا رونق اقتصادی پایدار ایجاد شود، عنوان کرد: برخی از مسؤولان در جامعه کلیدواژه هایی به کار می برند که نباید بگویند، مسؤولان باید شبانه روزی به فکر حل مشکلات مردم باشید.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:  مشکلات مردم را باید رییس جمهور حل کند، با ایجاد برجام گفتید یک ماه دیگر مشکلات اقتصادی و تحریم ها حل می شود اما امروز این مشکلات شدیدتر شده است، قوه مجریه باید به سوالات مردم پاسخ دهد؛ رییس جمهور از پاسخگویی به مردم فرار کند./880/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات