۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۵۵۳۷۴۴
تولیت مدرسه علمیه امام حسن عسکری:

روحانیت دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کند

تولیت مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) با تاکید براینکه روحانیت دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کند، گفت: قدرت و اقتدار ایران به عنوان دستاورد انقلاب مایه خشم دشمنان شده است.
مرعشی

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین میر جواد مرعشی تولیت مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) شفق، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: امروز آمریکا، اسرائیل و آل سعود به‌عنوان دشمنان اصلی انقلاب اسلامی دشمنی خود را با نظام ایران علنی و گسترده کرده‌اند.

وی قدرت و اقتدار نظامی ایران را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: با هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب در حال حاضر قدرت ایران در منطقه حرف اول را می‌زند و همین دستاوردها مایه خشم آمریکا و اسرائیل از انقلاب شده است.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مرعشی با اشاره به اینکه تضعیف روحیه مردم و ناامید ساختن آنان از انقلاب حربه دشمن برای ضربه زدن به‌نظام است، ابراز کرد: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با توطئه‌ و دسیسه‌های مختلف درصدد ضربه زدن به انقلاب بودند و هستند.

تولیت مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی به‌عنوان نظام شیعی و اسلامی دارای طرفداران بسیاری در جهان هرچند غیرمسلمان است، گفت: در جامعه اسلامی ایران نظام قرآنی حکم‌فرما است.

وی با اشاره به اینکه روحانیت باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را از دیروز تا امروز برای مردم تبیین کند، عنوان کرد: حاکمیت مردم مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باعث شد اسلام و اسلامیت در کشور شکل بگیرد.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مرعشی ادامه داد: امروز دنیا به قدرت انقلاب و روحانیت پی برده است، ما در این کشور جوانانی داریم که باایمانی راسخ در برابر داعش جنگیدند و حرم آل الله را از لوث فساد و جنایت پاک کردند و این نشان از قدرت انقلاب دارد.

تولیت مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) بابیان اینکه امروز دستاوردهای انقلاب به‌عنوان الگو برای سایر کشورها به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: آمریکا از انقلاب اسلامی که سراسر عدالت اجتماعی است ترس و واهمه دارد بر همین اساس علیه ما تبلیغات سوء انجام می‌دهد./813/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات