۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۵۵۳۳۶۶
امام جمعه بابل:

ریل گذاری انقلاب به درستی از سوی ولایت فقیه صورت گرفته است

حجت الاسلام والمسلمین روحانی گفت: انقلاب اسلامی از سوی ولایت فقیه به درستی در مسیر تحقق آرمان ها و اهداف خود ریل گذاری شده است و نباید برخی کاستی ها و مشکلات ما را در هدف بلند انقلاب مایوس کند.
امام جمعه بابل امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در مراسم گرامیداشت دهه فجر که با حضور مسؤولان ادارات و نهادهای شهرستان در مدرسه علمیه خاتم الانبیا(ص) برگزار شد با گرامیداشت دهه فجر، گفت: امسال آغاز چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و به اربعین رسیدن انقللاب اسلامی است و باید بعد از گذشت 4 دهه از عمر انقلاب اسلامی به تطبیق وضعیت امروز انقلاب با آرمان های آن بپردازیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی مصدر و زمینه برکات عظیمی را برای جامعه ما فراهم کرد و هر سال در میان همه توطئه ها و مشکلات روز به روز به کمال خود نزدیک تر می شود.

تولیت مدارس علمیه خاتم الانبیا(ص) و الزهرا(س) تعظیم و تکریم انقلاب اسلامی را وظیفه همه مسؤولان در نظام اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: اظهار علاقه و بیان عظمت و جایگاه انقلاب اسلامی وظیفه همگانی و در حقیقت شکرگزاری نعمت بزرگ انقلاب اسلامی است اما وظیفه مسؤولان ادارات و نهادها در این بین وظیفه ای مهم محسوب می شود.

وی به تلاش دشمنان برای زیر سوال بردن انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: تمام تلاش بلندگوهای استکباری رسانه های غربی و معاند نظام برای تبلیغ گسترده و شبهه افکنی برای زیر سوال بردن برکت های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی تلاش دیگر دشمنان را تطهیر چهره نظام پهلوی به ویژه در ایام دهه فجر عنوان و تصریح کرد: طرح خبیثانه تطهیر چهره نظام پهلوی و شستن ذهن ها از جنایت های گسترده قبل از انقلاب، برای مخدوش کردن ماهیت انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: هدف مهم رسانه های بیگانه و عناصر ضد انقلاب موجه جلوه دادن نظام پهلوی در انظار جامعه به ویژه نسلی جوان و نوجوانی است که آن جنایت ها و خفقان را مشاهده نکرد.

مسؤول شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل کاشتن بذر ناامیدی را دیگر هدف بلندگوهای تبلیغاتی بیگانه علیه انقلاب بیان کرد و گفت: مایوس کردن مردم از ادامه همراهی با نظام اسلامی، تضعیف انقلاب و عقب راندن آن ها در حفاظت و حمایت از جمهوری اسلامی یک هدف بلندمدت و هوشمندانه است که در قالب برنامه های مختلف از سوی دشمنان طرح ریزی می شود.

وی افزود: در پیروزی انقلاب اسلامی سه عامل اسلام، رهبری امام راحل و مردم نقشی اساسی داشتند و ادامه این انقلاب نیز تنها در سایه حفظ این سه عنصر قدرتمند میسر است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به آشوب های اخیر در کشور و شعارهای داده شده از سوی آشوبگران، خاطرنشان کرد: دادن شعارهایی علیه اسلام و ولایت فقیه خط تبلیغاتی دشمن است تا موجب جدایی و دوری این سه عنصر قدرتمند برای حفظ نظام اسلامی شود.

وی جایگاه ایران را در سطح جهانی یک جایگاه برجسته و ممتاز و غیر قابل مقایسه با قبل از انقلاب بیان کرد و اظهار داشت: آزادترین و عزتمند ترین نظام در سطح جهانی، جمهوری اسلامی است و ایران در سایه انقلاب اسلامی و هدایت های ولی فقیه و حضور همیشه در صحنه مردم توانست موثرترین کشور در سطح منطقه باشد.

امام جمعه بابل طرح های آمریکا را علیه جمهوری اسلامی برای مهار ایران دانست و تصریح کرد: درایت و هوشمندی مقام معظم رهبری تمام طرح های پیچیده دشمنان به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و همپیمانان منطقه ای آن ها را با شکست مواجه کرد و موجب افول قدرت آن ها در سطح منطقه و جهان شد.

وی تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین روحانی، گفت: انقلاب اسلامی از سوی ولایت فقیه به درستی در مسیر تحقق آرمان ها و اهداف خود ریل گذاری شده است و نباید برخی کاستی ها و مشکلات ما را در هدف بلند انقلاب مایوس کند و تبلیغات دشمن در دل ما اثر بگذارد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی بر لزوم پاسخگویی و روشنگری جامعه از سوی نخبگان تاکید کرد و گفت: انفعال در حوزه انقلاب پذیرفتنی نیست و بازخوانی و بیان حقایق انقلاب قبل از اقدام دشمنان در جهت تبیین جامعه ضروری است./1313/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات