۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۵۵۳۳۴۶
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان مطرح کرد؛

ایستادگی صهیونیسم و وهابیت در برابر اندیشه های انقلاب اسلامی

حجت الاسلام سپهر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نظامی الهی و معنوی است، گفت: غرب، صهیونیسم و وهابیت با همه عِده و عُده و قدرت در برابر اندیشه اسلام و انقلاب اسلامی و امامت انقلاب ایستادگی کرده است.
حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، امروز در دیدار مسؤولان استانی با نماینده ولی فقیه در حسینیه بقیه الله اعظم با تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در سی و نهمین عمر انقلاب اسلامی ابراز داشت: این انقلاب نظامی الهی و معنوی و شجره ای که به تعبیر قرآن کریم «اصلها ثابت و فرعها فی السماء» است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار داشت: امروز در سالروز ورود تاریخی و ابراهیم گونه و بت شکنانه امام تحت عنوان بیعت با نماد امامت و ولایت فقیه و رهبری این مجلس مبارک صورت گرفته است.

این مقام مسؤول افزود: تاریخ از زمان رسالت حضرت ختمی مرتبت و امامت معصومین و هدایت و مدیریت علمای شیعه چنین اجماعی در عرصه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در برابر یک امام و رهبر و پیشوا به خود ندیده است اما امروزه چنین اجماعی در برابر امامت امام هست.

حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه غرب، صهیونیسم و وهابیت با همه عِده و عُده و قدرت در برابر اندیشه اسلام و انقلاب اسلامی و امامت انقلاب ایستادگی کرده است، خاطرنشان شد: رهبری با هدایت های صاحب الزمان(عج) و دعای خیر ملت ایران همچون اجدادش کشتی انقلاب اسلامی را به سوی ساحل نجات پیش می برد.

وی ادامه داد: امیدواریم در دهه پنجم انقلاب اسلامی، خداوند به رهبری سعادت، عزت و همراهی و موفقیت عنایت کند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه ستاد دهه فجر در بیش از ۷۰ نقطه استان تشکیل شد، اظهار داشت: بیش از ۲۰ هزار برنامه فرهنگی هنری، نمایشگاهی در مراکز آموزش و پرورش، دانشگاه ها، کانون های فرهنگی هنری، پایگاه های مقاومت، مؤسسه های قرآنی، دستگاه های دولتی و سایر نهادها و ارگان ها در کنار اعزام مبلغ برای تبیین اهداف والای انقلاب اسلامی در خوزستان برگزار شد./۹۴۵۶/پ203/ب1

ارسال نظرات