۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۵۵۳۲۰۹
امام جمعه امین شهر:

راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانگر دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام فلاحی با بیان این که راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانگر دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است، گفت: حضور مسؤولان و مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان اسلام بیان می کند که ما همیشه در خط رهبری بوده و هیچ وقت از ولایت فقیه دور نمی شویم.
امام جمعه امین شهر

حجت الاسلام عباس فلاحی امام جمعه امین شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با 22 بهمن گفت: مردم در سالروز این حماسب بزرگ با آمدن به خیابان ها، پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.

وی افزود: استقلال و آزادی دو پیام بزرگ ملت ایران به تمام جهانیان بوده که استقلال و آزادی از نعمت های انقلاب اسلامی ایران می باشد.

حجت الاسلام فلاحی با بیان این که حضور باشکوه مردم در راهپیمایی مشت محکمی به دشمنان اسلام  می زند، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام طمع زیادی در گرفتن انقلاب اسلامی ایران از مردم دارند زیرا دشمن فهمیده تنها راه شکست مردم، گرفتن انقلاب اسلامی است.

وی ابراز داشت: ملت ایران ثابت کرده است که سختی ها را تحمل می کنند و تحریم های دشمنان، ملت ایران را نسبت به انقلاب ضعیف نکرده است.

استاد حوزه علمیه امین شهر با توجه به این که راهپیمایی 22 بهمن نشانگر دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: حضور مسؤولان در کنار مردم در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان اسلام بیان می کند که ما همیشه در خط رهبری بوده و هیچ وقت از ولایت فقیه دور نمی شویم.

وی بیان داشت: دشمنان اسلام از مردم ایران هراس دارند و مردم ایران سعی کنند که دشمنان و منافقان را بشناسند تا با اندک شبهه ای فریب دشمن را نخورند.

امام جمعه امین شهر با بیان این که راهپیمایی 22 یهمن متعلق به مردم است، بیان داشت: مردم با شعاردادن می توانند بغض خودشان را به دشمنان ابراز کنند و دشمنان بفهمند که مردم ایران همیشه پای انقلاب اسلامی ایستاده اند.

وی در پایان گفت: مردم قدر ولایت فقیه را بدانند و بدانند زمانی می توانند در مقابل دشمنان بایستند که به فرمایشات رهبری گوش دهند و آن ها را عملی کنند./9707/ت303/ب1

ارسال نظرات