۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۵۵۳۱۸۲
امام جمعه دیر:

در جنگ نرم با دشمن قرار گرفته‌ایم

امام جمعه دیر گفت: ما امروز در جنگ هستیم با این تفاوت که در جنگ هشت ساله صدای گلوله و غرش هواپیماهای دشمن شنیده می‌شد و همه بیدار شدند و به خود آمدند اما در جنگ نرم این گونه نیست.
حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیر استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امروز در آیین یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان دیر اظهار داشت: ما در برگزاری و بزرگداشت یاد شهدا از خدا، قرآن، پیغمبر و اهل‌بیت(ع) الهام می‌گیریم.

وی افزود: شهدا کاری تاجرانه انجام می‌دهند و جان و مال خود را به بهای بهشت به خداوند می‌فروشند.

امام جمعه دیر بیان کرد: آزادی، استقلال و امنیت امروز ما به واسطه ایثاگری و فداکاری مردم ولایت‌مدار است و انقلاب ما بدون خون شهدا به پیروزی نمی رسید.

وی ایثارگری را از جمله عوامل اقتدار هر ملتی برشمرد و گفت: وقتی ملتی جانش را در طبق اخلاص می‌گذارد و به امام حسین(ع) و یارانش  اقتدا می‌کند و از شهادت نمی‌ترسد، دشمن نمی‌تواند بر چنین مردمی غلبه کند.

حجت الاسلام حسینی با بیان این که داستان شهدا داستان شمع است که خود می‌سوزد تا روشنی‌بخش محفل ما باشد، افزود: در میان تمام کسانی که به بشریت خدمت کرده‌اند، هیچ کس به پای شهید نمی‌رسد چرا که شهدا از تمامی هستی خود گذشتند تا مملکت و انقلاب ما در معرض خطر قرار نگیرد و ناموس ما در معرض تجاوز بیگانه نباشد.

امام جمعه دیر خاطرنشان کرد: اگر دانش‌آموزان ما در دوران دفاع مقدس کلاس‌های درس را رها نکرده و در کنار معلمان خود و دیگر اقشار و نهادها و گروه‌های مختلف در میدان نبرد با دشمن حاضر نشده بودند معلوم نبود امروز وضعیت ما بهتر از افغانستان باشد.

وی با تأکید بر این که همگان باید قدرشناس نعمت انقلاب و نظام اسلامی باشند، یادآور شد: برگزاری یادواره برای شهدا کمترین ادای دین به این عزیزان است.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: ما امروز هم در جنگ هستیم با این تفاوت که در جنگ هشت ساله صدای سفیر گلوله و غرش هواپیماهای دشمن شنیده می‌شد و همه بیدار شدند و به خود آمدند اما در جنگ نرم این گونه نیست.

وی ادامه داد: جنگ امروز ما خاموش و نرم است و دشمن مغز جوان ما را یا با اعتیاد یا هرزگی و یا کمرنگ‌کردن ارزش‌ها به تسخیر در می‌آورد.

امام جمعه دیر گفت: جنگ نرم به شدت خطرناک‌تر از جنگ هشت ساله است و اگر دشمن آگاهی و بصیرت را از ما بگیرد به هدف خود می‌رسد./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات