۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۵۵۲۴۸۷
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

دشمنان اسلام به دنبال بزرگ نشان دادن مشکلات داخلی هستند

آیت الله طه محمدی گفت: دشمنان اسلام می خواهند با بزرگ نشان دادن مشکلات داخلی نظام اسلامی ایران را ناکارآمد نشان دهند.
نماز جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز در خطبه های نماز جمعه همدان گفت: مردم باید در برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر در تمامی نقاط شهر و روستا ها فعالیتی پرشور داشته باشند.

وی تصریح کرد: مراسم ایام الله دهه فجر و ایام فاطمیه نباید منحصر در ادارات و مراکز شهرها شود و مردم باید برای برگزاری این مراسمات پا بکار باشند و این مراسمات را به صورت مردمی اداره کنند.

امام جمعه همدان با اشاره به دشمنی های دشمنان انقلاب و اسلام خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام می خواهند با بزرگ نشان دادن مشکلات داخلی نظام اسلامی ایران را ناکارآمد نشان دهند.

وی در ادامه در پاسخ به دشمنی های رسانه های غربی ابراز داشت: اگر نظام اسلامی ایران ناکارآمد است چرا دشمنان اسلام و انقلاب کمر بر دشمنی بسته و هر روز به فکر توطئه ای جدید هستند، این دشمنی ها نتیجه پیشرفت انقلاب و اسلام در ایران و منطقه است.

آیت الله طه محمدی گفت: یکی از مشکلات آخر الزمان از بین رفتن رحم و مروت در اجتماع مسلمانان است و اگر مسلمانان نسبت به همدیگر بی تفاوت باشند مشکلات جامعه اسلامی بیشتر خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت نقش پرستاران در جامعه اسلامی اظهار داشت: پرستاران نقش بسزایی در فرایند درمان دارند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: معصوم کسی است که از روی هوا و هوس صحبت نمی کند، قول و فعل معصوم نزد فقهای شیعه یکی از دلایل فتوا به شمار می رود.

وی در ادامه با اشاره به نظریه نقد معصومان(ع) گفت: این درست نیست که عده ای بگویند نقد معصومان جایز است، مسؤولان باید به فکر مردم باشند نه اینکه با شعار مردم سالاری به جنگ قرآن و اهل بیت(ع) بروند.

امام جمعه همدان در پایان گفت: رژیم صهیونیستی به فکر رسیدن به شعار از نیل تا فرات بود و به برکت جمهوری اسلامی این شعار تبدیل به رویای همیشگی برای آن ها شد، جمهوری اسلامی ایران از اول انقلاب تا کنون به پیروزی های فراوانی دست یافته است و همه این برکات ثمرات انقلاب به شمار می رود./۹۷۹/ پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات