۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۵۵۱۸۵۰
حجت الاسلام والمسلمین قوامی:

دشمن با فشار اقتصادی در پی ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب است

امام جمعه پردیسان با تأکید بر این که جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه مردم به وجود آمده است، گفت: دشمنان با تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی تلاش می‌کنند مردم را در برابر نظام اسلامی ایران قرار دهند تا بدین سبب مقدمات نابودی این حکومت اسلامی را فراهم آورند.
حجت الاسلام دکتر سیدصمصام الدین قوامی

حجت الاسلام والمسلمین سید‌ صمصام‌الدین قوامی، امام جمعه پردیسان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر رژیم طاغوت، تهدیدی جدی بر موجودیت استکبار جهانی و ایادی آن به شمار می‌آید.
حجت الاسلام والمسلمین قوامی با تأکید بر این که جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه مردم به وجود آمده است، اظهار داشت: دشمنان با تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی تلاش می‌کنند مردم را در برابر نظام اسلامی ایران قرار دهند تا بدین سبب مقدمات نابودی این حکومت اسلامی را فراهم آورند، امپریالیسم با ثروت انبوه و مغز شیطانی خود در صدد تضعیف و نابودی جمهوری اسلامی ایران است.  
امام جمعه پردیسان با بیان این که ما معتقدیم دشمن هیچ‌گاه نخواهند توانست اقدامی علیه نظام اسلامی ایران انجام دهد، تصریح کرد: عمر 40 سال انقلاب اثبات کننده این مدعا است که جمهوری اسلامی ایران روز به روز بالنده‌تر و شکوفاتر از گذشته می‌شود.
مدیر مرکز فقهی مدیریت اسلامی تأکید کرد: همان‌طور که خداوند متعال با وجود دشمنی‌های رژیم طاغوت عوامل ایجاد انقلاب را فراهم آورد، از  انقلاب در برابر دشمنان حفاظت خواهد کرد.
وی عنوان کرد: ضربات ضدانقلاب و جریان غرب‌گرای داخلی بر پیکره نظام اسلامی ایران منجر به بیداری و پایداری مردم این کشور در برابر نظام سلطه شده است.
حجت الاسلام والمسلمین قوامی با بیان این که در آستانه چهلمین سال انقلاب هستیم، گفت: جمهوری اسلامی ایران، حکومتی است که آمادگی و پختگی لازم برای تحول در جهان را دارا است. کمتر ملتی در تاریخ یافت می‌شود که چنین رهبری دینی و مردمی داشته باشد.
امام جمعه پردیسان ادامه داد: نسلی در انقلاب پدید آمده است که می‌تواند کار‌های بزرگی انجام دهد و مردم جهان را در پیروزی خود سهیم کند.
وی با ابراز گلایه از جریان‌های غرب‌گرای داخلی که می‌خواهند دستاورد‌های انقلاب را نادیده بگیرند، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران برای مقابله با این جریان باید بصیرت و معرفت را سرلوحه زندگی خود قرار داده و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند./878/ت
۳۰۲/ق

ارسال نظرات