۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۵۴۵۰۴۳
رییس قوه قضاییه:

نقش سازنده ایران در معادلات منطقه بی بدیل است

آیت الله آملی لاریجانی گفت: امروز نقش سازنده جمهوری اسلامی ایران در منطقه بر هیچ کس پوشیده نبوده و کسی قادر به انکار این نقش مهم و سازنده نیست؛ از این رو حضور جمهوری اسلامی ایران در معادلات منطقه و خاورمیانه الزامی است.
آملی لاریجانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، آیت الله صادق آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه، امروز در دیدار با روسای عشایر و قبایل استان ایلام، خانواده شهدا و جانبازان در دانشگاه ایلام با تبریک میلاد مسعود امام یازدهم حضرت امام حسن عسکری(ع) اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در معادلات امروز منطقه، خاورمیانه و جهان نقش مهم و حساس و بی بدیلی دارد.

وی افزود: نقش سازنده جمهوری اسلامی ایران امروز برای جهان آشکار بوده و هیچ کسی قادر به انکار این نقش مهم و سازنده نیست؛ از این رو حضور جمهوری اسلامی ایران در معادلات منطقه و خاورمیانه الزامی است.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه خشم سعودی ها و نظام سلطه از موفقیت های ایران نشات می گیرد، گفت: اخیرا یکی از روزنامه های عربستان سعودی از نقش ایران در فراتر مرزها سخن گفته است.

آیت الله آملی لاریجانی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف نظامی، فرهنگی، سیاسی، علمی و فناوری داری قدرت و تخصص است و این را همه دشمنان نظام اسلامی اعتراف کرده اند.

وی با اشاره به اینکه قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست، تاکید کرد: امروز حتی دشمنان ایران اسلامی به اقتدار و عظمت ایران اعتراف می کنند و به خوبی قدرت ایران در منطقه و خاورمیانه را درک کرده اند.

رییس قوه قضاییه عنوان داشت: در همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی هجمه های مختلف علیه انقلاب نوپای ایران صورت گرفت که در این زمینه می توان به حمله رژیم بعثی اشاره کرد؛ اما تمامی این هجمه ها با رهبری امام راحل و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام خنثی شد.

آیت الله آملی لاریجانی در پایان گفت: اقتدار و عظمت امروز ایران مرهون همین رزمندگان و ایثار آنها است؛ اما نظام سلطه هیچ گونه درک صحیحی از مقوله شهید و شهادت ندارد./۸۷۹/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات