۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۵۴۵۰۱۲
رییس قوه قضاییه خبر داد؛

بررسی عملکرد و رفع کاستی های قضایی استان ایلام

آیت الله آملی لاریجانی در سفر به ایلام گفت: از اهداف اصلی این سفر بررسی عملکرد و وضعیت کاستی های قضایی استان ایلام است و ان شاءالله عملکرد قضایی استان ایلام با دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
آملی لاریجانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، آیت الله صادق آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه صبح امروز در راس هیئت قضایی بلندپایه کشور وارد استان ایلام شد.

وی در فرودگاه ایلام در میان خبرنگاران اظهار داشت: یکی از برنامه های بنده سفر به استان ایلام بود که الحمدالله این مهم انجام شد.

وی فزود: از اهداف اصلی این سفر بررسی عملکرد و وضعیت کاستی های قضایی استان ایلام است که ان شاء الله با دقت عملکرد استان ایلام مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

آیت الله آملی لاریجانی خاطر نشان کرد: باید تمام کاستی ها و نواقص قضایی در استان ایلام بررسی شود و سپس در راستای رفع آنها قدم برداریم.

رییس قوه قضاییه تاکید کرد: این سفر همراه شد با سفر به استان کرمانشاه و بازدید و سرکشی از مناطق زلزله زده تا آشنایی بیشتری با خدمات رسانی به زلزله زدگان داشته باشیم.

وی این سفر را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: استان ایلام یکی از استان های مرزی و مهم در کشور است که ان شاء الله در این سفر بتوانیم قدم های مهمی در زمینه رفع کاستی های قضایی در این استان برداریم و این سفر منشأ خیر و برکت برای این ایلام باشد./۸۷۹/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات