۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۵۴۴۷۸۸
آیت الله طبرسی:

پاسداشت حماسه ۹ دی، تقویت آرمان های انقلاب اسلامی است

آیت الله طبرسی با بیان این که ملت ایران با خلق حماسه ۹ دی باردیگر بصیرت، ولایت مداری و دشمن شناسی خود را به نمایش گذاشتند، گفت: مردم با حضور خودجوش در حماسه ۹ دی بساط فتنه گری را در کشور جمع کردند.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان ساری با تقدیر خدمات شبانه روزی نیروی خدوم پلیس در جامعه، نظام و امنیت امروز را مرهون و مدیون تلاش ها و مجاهدت های نیروی انتظامی عنوان کرد.

وی با اشاره به این که نیروی انتظامی مظهر امنیت، صلح، آرامش و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: نیروی همیشه سرافراز انتظامی در برقراری امنیت پایدار در کشورمان نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

امام جمعه ساری به رضایت عمومی از عملکرد نیروی انتظامی اشاره کرد و با بیان این که رسالت این نیروی حافظ امنیت کشور بسیار مهم است، بیان داشت: نیروی خدوم پلیس باید همه تلاش خود را برای جلب رضایت مردم در همه سطوح به کار گیرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در طی یک دهه اخیر کشورهای همسایه در ناامنی و بحران های امنیتی بسیاری به سر می بردند، تصریح کرد: اما در همه این سال ها به دلیل تلاش های نیروی های مسلح کشورمان به ویژه نیروی انتظامی یک امنیت پایداری در کشور برقرار بوده است.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که نعمت امنیت یکی از مهم ترین وظایف حکومت ها و همچنین مطالبات مردم از مسؤولان است، خاطرنشان کرد: اگر امنیت در یک کشوری نباشد به طور حتم آرامش در هیچ حوزه ای حکم فرما نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که امروز یک سرمایه گذار داخلی و خارجی، امنیت را یکی از مهم ترین مؤلفه های ورود خود در حوزه اقتصادی می داند، تصریح کرد: از این حیث وظیفه نیروی انتظامی در ثبات دهی به بخش های مختلف کشورمان بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که آمریکا و همپیمانان غربی و عربی اش یک دهه است به بهانه های مختلف، خاورمیانه را با یک بحران امنیتی مواجه کرده اند، گفت: مردم این کشور سال ها است که طعم آسایش، آرامش و امنیت را نچشیده اند و رعب و ترس به سر می برند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که نیروی های نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران در هر شرایطی آماده دفاع همه جانبه از تمامیت ارضی کشورمان هستند، خاطرنشان کرد: اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی اولاً مرهون حضور در صحنه مردم و همچنین قدرت نظامی کشورمان است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که توطئه و دشمنی، بدخواهان انقلاب هیچ گاه پایانی ندارد و هر روز کشور با توطئه جدیدی از سوی دشمنان مواجه است، گفت: اگر هوشیاری و آمادگی نیروهای نظامی و امنیتی کشور نباشد دشمن به راحتی به بخش های مهم کشور نفوذ خواهد کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که نیروی های مسلح جمهوری اسلامی هر دستی که با هدف ضربه زدن به نظام و انقلاب به سمت کشورمان دراز شود قطع خواهند کرد، بیان داشت: حفظ امنیت و آرامش مردم همواره خط قرمز مسؤولان کشورمان به ویژه نیروهای مسلح بوده است.

آیت الله طبرسی همچنین با انتقاد از سیاست های تفرقه افکنانه غربی ها در کشورهای اسلامی منطقه به یادآوری شکست های متعدد آمریکا و دیگر کشورهای حامی آنها در خاورمیانه پرداخت و گفت: آمریکا باید از شکست هایی که از در طی همین سال ها از جبهه مقاومت خورده است عبرت بگیرد و به دخالت و توطئه در منطقه پایان دهد.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود همچنین به در پیش بودن حماسه تاریخی نهم دی اشاره کرد و با بیان این که نیروی انتظامی کشور در برقراری امنیت و همچنین مقابله با عناصر خطرناک فتنه نقش بسیار مهمی را ایفا کرد، افزود: اگر تلاش این نیروهای جان بر کف نبود فتنه گران مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی بحران های بسیاری را برای کشور ایجاد می کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران با خلق حماسه نهم دی بار دیگر بصیرت، ولایت مداری و دشمن شناسی خود را به نمایش گذاشتند، گفت: مردم با حضور خودجوش خود در حماسه نهم دی بساط فتنه گری را در کشورمان جمع کردند و به آن فتنه خطرناک پایان دادند.

آیت الله طبرسی همچنین به نقش ویژه و اثرگذار رهبر معظم انقلاب اسلامی در خاموش کردن فتنه 88 اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری با روشنگری، تدبیر و هدایت های عالمانه خود، مانع از تحقق توطئه دشمنان در کشور شدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که مسؤولان باید از همه ظرفیت ها برای برگزاری هر چه باشکوه تر سالروز حماسه نهم دی بهره گیرند، گفت: حفظ و تقویت این جماسه ارزشمند وظیفه و تکلیف همگان است./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات