۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۵۴۴۲۰۹
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

ایران اسلامی باید در همه بخش‌ها مقاوم‌سازی شود

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه تأکید رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی یک نمونه و نماد است، گفت: باید افزون بر بخش اقتصاد، سایر بخش‌های جامعه ازجمله فرهنگ، سیاست و اجتماع هم مقاوم‌سازی شوند.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار شماری از مسؤولان فرهنگی استان، اظهار کرد: اینکه رهبری می‌فرمایند اقتصاد مقاومتی، این یک نمونه و نماد است.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی به معنای فرهنگ، سیاست و اجتماع مقاومتی هم است تا کشور مقاوم داشته باشیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی با تأکید بر اینکه باید مدل اقتصاد مقاومتی در همه بخش‌های کشور اجرایی شود، اضافه کرد: باید افزون بر بخش اقتصاد، سایر بخش‌های جامعه ازجمله فرهنگ، سیاست و اجتماع هم مقاوم‌سازی شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه تلاش و تکیه بر توان و تولید داخلی در کنار علم و دانش کشور ما را در برابر وابستگی‌ها مقاوم‌سازی می‌کند، خاطرنشان کرد: بنا به تأکید امام علی (ع) باید با کم خودتان بسازید و متصل به این و آن نباشید که اگر تحریم کردند اقتصاد شما فلج نشود؛ ازاین‌رو باید با کم خودمان بسازیم و به کثیر و زیادی دشمن دل‌خوش نباشیم.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: متأسفانه ما آن‌قدر که چشم ما به بیرون دروازه‌ها است به داخل کشور نیست، کاش همان اندازه که به بیرون از کشور نگاه می‌کنیم به داخل کشور هم توجه می‌کردیم.

وی تصریح کرد: جوانان و نیروی فعال ایران اسلامی سرمایه‌های قیمتی، گران‌قدر و گران‌سنگ کشور هستند و نباید بگذاریم نشاط آنها پژمرده شود، این بوستان باید رشد کرده و شجره طیبه و بارور شود تا شاهد تحول در عرصه‌های مختلف در کشور باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: بسیاری از مسؤولان ما دچار روزمرگی شده و جلوی پای خود را می‌بینند، نماینده مجلس ما تنها به‌گونه‌ای کار می‌کند که دور بعد هم رأی بیاورد و مابقی مسئولان هم تقریباً این‌گونه هستند؛ اما این‌جوری نمی‌توان کشور را پیش برد./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات