۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۵۴۴۱۱۹
امام جمعه موقت اهواز:

شورای امنیت فاقد ساختار مطلوب برای حمایت از مظلومان است

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به قطعنامه های وتو شده از سوی آمریکا برای حمایت از رژیم صهیونیستی، گفت: باید قبول کرد که شورای امنیت سازمان ملل دارای ساختار مطلوب و ایده آل برای کشورهای ستمدیده نیست.
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده

حجت الاسلام والمسلین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه اعلام قدس به عنوان پایتختی رژیم صهیونیستی از قبل قابل پیش بینی بود، ابراز داشت: رؤسای جمهور آمریکا مرتبا چنین مسأله ای را مطرح می کردند که در نهایت ترامپ آن را عملی کرد.

امام جمعه موقت اهواز  به پیوند شوم و دیرینه آمریکا و رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: پیامدهای شوم چنین پیوندی را همه روزه مشاهده می کنیم و در این میان مسلمانان و حاکمانشان با انسجام و یکپارچگی به مقابله بپردازند.

مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت خوزستان با بیان اینکه عکس العمل های صورت گرفته کشورهای اسلامی در محکوم ساختن اعلام قدس به پایتختی رژیم صهیونیستی خوب اما قانع کننده نیست، افزود: امیداوریم این موضع ترامپ مقدمه ای برای وحدت و یکپارچگی جهان اسلام باشد و در این باره کنفرانس کشورهای اسلامی در ترکیه و اعتراضات در جهان اسلام اجازه تحقق خواسته صهیونیست ها و آمریکا را نخواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده بیان داشت: قطعنامه های وتو شده از سوی آمریکا برای حمایت از رژیم صهیونیستی بسیار بالا است و باید قبول کرد که شورای امنیت سازمان ملل دارای ساختار مطلوب و ایده آل برای کشورهای ستمدیده نیست اما در همین ساختار کمترین قطعنامه متعرض به رژیم اشغالگر قدس، وتو می شود.

وی ادامه داد: پس از اعلام قدس به پایتختی رژیم صهیونیستی شاهد دو دستگی در میان حکام کشورهای عربی خواهیم بود و برخی به حمایت از قدس و برخی دیگر در مقابل موضع ترامپ سکوت اختیار خواهند کرد که در این میان موضع کشورهای عراق، لبنان، مصر و ... قطعا حمایت از قدس است./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات