۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۵۴۳۶۹۸
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

خدمت به خلق باید سرلوحه همه مسؤولان باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: دین اسلام تنها دین عبادت و راز و نیاز و سجده نیست؛ بلکه خدمت به خلق باید سرلوحه آحاد مسؤولان و مردم باشد.
حجت الاسلام یعقوبی حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و جمعی از کارکنان وزارت دفاع استان، اظهار کرد: خدمت به نیروهای مسلح که حافظ امنیت و پاسبان حریم کشور اسلامی هستند ارزشمند است.

وی افزود: امید دادن و رسیدگی به امور بازنشستگان به‌ویژه بازنشستگان نیروهای مسلح افتخار بزرگی بوده و خدمت در این زمینه، خدمتی الهی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: نیروهای مسلح در دوران بازنشستگی نباید احساس کسالت کنند؛ ازاین‌رو ضروری است با حمایت‌های برنامه‌ریزی شد، شور و نشاط را به این قشر خدوم، اهدا کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی اظهار کرد: استفاده از تجربیات افراد باتجربه و خدمت‌گزارانی که مدت‌ها به این نظام خدمت‌رسانی کرده‌اند، ضروری است.

به گفته وی بازنشستگان نیروهای مسلح بر گردن همه ما حق دارند و حمایت از آنها و استفاده از تجربیات آنها، برای ادامه مسیر تعالی و رشد جامعه اثرگذار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: در راه حمایت از بازنشستگان به‌ویژه قشر نیروهای مسلح، خدمات شایسته‌ای انجام شده؛ اما باید این روند ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه کشور ما کشوری اسلامی است و اگر کار و خدمت در آن برای رضای خدا باشد، عبادت است، اضافه کرد: دین اسلام تنها دین عبادت و راز و نیاز و سجده نیست؛ بلکه خدمت به خلق باید سرلوحه آحاد مسؤولان و مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی گفت: جمهوری اسلامی در تلاش است تا تعاملات و کارها را در قالب دین اسلام به رخ دنیا بکشد و می‌خواهد ثابت کند که با محوریت دین مبین اسلام می‌توان تمدن نوین اسلامی را پایه‌گذاری کرد./9314//۲۰۲/خ

ارسال نظرات