۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۵۴۲۲۵۲
نماینده ولی‌فقیه در قزوین:

وحدت مسلمانان عامل اصلی نابودی دشمن است

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: وحدت و اتحاد مسلمانان با یکدیگر عامل اصلی نابودی دشمن و خنثی کردن نقشه‌های آنان است.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه قزوین ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی(ص) این شهر برگزار شد، ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و نظم در امور با اشاره به اهمیت تقوا در زندگی گفت: از خداوند متعال می‌خواهیم لیاقت و شایستگی زندگی بر مبنای تقوا و شناخت سبک زندگی تقوایی را به ما عنایت کند و ما را در یاری کردن یکدیگر در مسیر تقوای الهی همواره کمک کند.

وی در ادامه با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت بر ضد علی‌عبدالله ‌صالح افزود: علی‌عبدالله صالح منافقی بود که با بر تن کردن لباس خودی فتنه‌های متعددی را ایجاد کرده بود خوشبختانه به مدد جبهه مقاومت اسلامی این شخص به همراه مهره‌های اصلی فتنه‌گر به درک واصل شد.

نماینده ولی‌فقیه در قزوین در ادامه با اشاره به عدم توفیق آل‌سعود‌ و آمریکا در ایجاد آشوب و فتنه اظهار کرد: خداوند متعال را شاکر هستیم که با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های بی‌دریغ خود نسبت به جبهه مقاومت موجب شد هم عزت و اقتدار آنها بیشتر شود و هم سر سعودی‌ها و آمریکایی‌ها برای چندمین بار به زمین بخورد.

وی در ادامه ایجاد فتنه علی‌عبدالله صالح را توطئه مشترک آمریکا و یهود و آل سعود دانست و خاطرنشان کرد: پیش از این توطئه گروه‌های ایجاد کننده فتنه توطئه سعد حریری را در لبنان به راه انداختند تا آنجا را به آتش بکشند خوشبختانه تدبیر رهبر شیعیان و مسلمانان و مسیحیان لبنان موجب شد که جلوی توطئه گرفته شود.

امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به طراحی نقشه سعودی‌ها در عراق افزود: سعودی‌ها و غربی‌ها و صهیونیست‌ها در خصوص شرایط فعلی عراق قصد داشتند توطئه‌ای را زمینه‌سازی کنند که خوشبختانه انسجام و اتحاد و هدایت‌های رهبر انقلاب و تدبیر مسؤولان متدین عراق، آن نقشه‌ها را خنثی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه جامعه دینی را یک جامعه تهاجمی دانست و ابراز کرد: پیش از آنکه دشمن بخواهد توطئه و فتنه‌ای ایجاد کند جامعه مسلمان آن را خنثی خواهد کرد هر جا که مومنان پای کار باشند خداوند هم آنها را حمایت می‌‌کند به این صورت که اگر در یک صحنه‌ای دچار غفلت شدند خود خداوند کارها را سامان می‌دهد.

وی در ادامه وحدت و اتحاد مسلمانان با یکدیگر را عامل اصلی نابودی دشمن و خنثی کردن نقشه‌های آنان دانست و گفت: وقتی مسلمانان با یکدیگر وحدت و انسجام پیدا می‌کنند سران خائنی مانند سعودی‌های عربستان و دیگر خائنانی که در جاهای مختلف دل خود را به دشمنان خوش کرده‌اند از مردم جدا می‌شوند و مردم متحد و منسجم پای کار مقاومت اسلامی قرار می‌گیرند.

خطیب جمعه قزوین در ادامه با اشاره به مقاومت مردم فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد: این روزها شاهد هستیم که مردم فلسطین با انگیزه بیشتری به میدان آمده و تصمیم گرفتند انتفاضه دیگری را شروع کنند هر زمان که آنها با مقاومت و قدرت بیشتری به صحنه می‌آیند تصمیم می‌گیرند که انتفاضه جدیدی را آغاز کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه با اشاره به شهادت آیت‌الله دستغیب تصریح کرد: این شهید بزرگوار انسانی عارف و وارسته بودند که در علم و حلم و پشتیبانی از ارزش‌های انقلاب سرآمد و پیشرو بودند آن شهید ارجمند مانند جد بزرگوارشان بدنشان قطعه قطعه شد و به موجب آن به درجه رفیع شهادت رسیدند.

وی در پایان گفت: از خداوند متعال می‌خواهیم که راه شهیدان را که همان راه ایمان و تقوا و اتحاد و انسجام است را به همه مسلمانان جهان عنایت فرماید و همه ما را در این راه ثابت‌قدم و استوار نگه دارد و بر عزت و اقتدار تمام مسلمانان بیفزاید. 

گفتنی است همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه مراسم راهپیمایی با حضور پرشکوه مردم قزوین در حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن اقدامات رییس جمهور آمریکا در این شهر برگزار شد./873/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات