۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
کد خبر: ۵۴۲۰۰۴
با حضور در دفتر آیت الله نظری صورت گرفت؛

تشرف یک لهستانی به دین مبین اسلام

همزمان با میلاد نبی مکرم اسلام و رییس مذهب تشیع، امام جعفرصادق(ع)، یک مسیحی با حضور در دفتر آیت الله نظری خادم الشریعه در ساری به دین مبین اسلام تشرف پیدا کرد.
دین اسلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، همزمان با میلاد نبی مکرم اسلام و رییس مذهب تشیع، امام جعفرصادق(ع)، یک مسیحی با حضور در دفتر آیت الله نظری خادم الشریعه در ساری به دین مبین اسلام تشرف پیدا کرد.

بر اساس این گزارش، رافائل ساچ کا که اهل کشور لهستان و ساکن بلژیک است در سالروز ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام و رییس مذهب تشیع با حضور در دفتر آیت الله نظری خادم الشریعه با جاری کردن شهادتین به دین مبین اسلام و مذهب تشیع گروید.

این گزارش می افزاید؛ آقای رافائل ساچ کا که هم اکنون در یکی از شهرهای کشور بلژیک به کشاورزی اشتغال دارد امروز پس از انجام مصاحبه های دینی و توجیه کامل، به مکتب تشیع اثنی عشری روی آورد.

رافائل ساچ کا پس از تشرف به مکتب تشیع اثنی عشری، اسلام را کامل ترین و بهترین دین در میان دیگر مکاتب و ادیان الهی معرفی کرد و گفت: پس از مطالعه و بررسی کامل در مورد اسلام و مکتب تشیع در این مسیر ارزشمند قرار گرفتم.

وی در ادامه سخنان خود با اقرار و با عقلانیت، تعهد و اقرار به این که خداوند متعال، پیامبر اسلام و ولایت علی و آل علی را باور دارم به متکب تشیع گروید.

حجت الاسلام محمود نظری، رییس ستاد دهه غدیر کشور نیز در این دیدار با تبریک ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق(ع)، پیامبر گرامی اسلام را پیام آور صلح، صفا، آرامش، یکتاپرستی، حقیقت و عدالت در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: نبی مکرم اسلام ارزش های والای انسانی و اخلاقی که در جامعه از بین رفته بود را احیا کردند.

وی با بیان این که امروز راه رشد و تعالی جامعه بشری بهره گیری از سیره ارزشمند نبوی است، تصریح کرد: اگر ارزش ها و آرمان های نبوی بیش از پیش مورد توجه جامعه قرار گیرد به حتم از بسیاری از معضلات و بحران های جهانی مصون خواهیم ماند.

حجت الاسلام نظری همچنین با بیان این که همه ارزش های اخلاقی٬ انسانی و دینی در اسلام ناب نهفته است، بیان داشت: به طور حتم بهره گیری از تعالیم ارزشمند الهی انسان را به اوج سعادت و تعالی خواهد رساند.

رییس ستاد دهه غدیر کشور در ادامه با اشاره به این که امروز اسلام ناب در جهان از یک عزت و عظمت خاصی برخوردار است، خاطرنشان کرد: راه برون رفت جامعه بشری از مشکلات امروز بهره گیری از اسلام ناب است.

حجت الاسلام نظری همچنین با تبریک پذیرش این فرد به دین مبین اسلام و متکب تشیع، گفت: اسلام دین حق است و امروز نیز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی احکام اسلام حقیقی در این کشور اجرایی می شود.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: اگر انسان با آگاهی دین اسلام و مذهب تشیع را قبول کند در چنین شرایطی در ایمان قوی تر و مستحکم تر از دیگران خواهد بود، چون با آگاهی و مطالعه کامل به این نتیجه ارزشمند رسیده است.

گفتنی است؛ در پایان یک جلد کلام الله مجید به رافائل ساچ کا اهدا شد./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات