۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۵۴۱۹۶۳
معاون جامعه الزهرا خبر داد؛

فراهم شدن زمینه تربیت دانش پژوهان مؤمن از مهدکودک تا دانشگاه

معاون اداری مالی جامعه الزهرا(س) با تاکید بر این که خانواده ها باید برای موفقیت و آینده فرزندان خود برنامه داشته باشند، گفت: فرزندان امروز آینده ساز تمدن اسلامی هستند.
عباس محمدی، معاون اداری مالی جامعه الزهرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عباس محمدی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از فرزندان ممتاز تحصیلی کارکنان جامعه الزهرا(س) که در تالار بیداری برگزار شد، فرزندان را آینده سازان امت اسلامی توصیف کرد و اظهار داشت: از مجموع ۲۷۰ دانش آموز، دانشجو و طلبه ممتاز خانواده جامعه الزهرا (س) ۱۶۱ دانش آموز ممتاز دبستانی، ۳۸ دانش آموز دبیرستانی با معدل ۱۸ تا ۱۹ و ۶۲ دانش آموز دبیرستانی با معدل ۱۹ تا ۲۰، سه دانشجو و طلبه با معدل ۱۸ تا ۱۹ و شش دانشجو با معدل ۱۹ تا ۲۰ حضور دارند که این موجب افتخار ماست.

معاون اداری مالی جامعه الزهرا(س) با تاکید بر این که خانواده ها باید برای موفقیت و آینده فرزندان خود برنامه داشته باشند، ابراز داشت: خانواده ها باید از فرزندان دانش پژوه خود همواره حمایت کنند؛ بر این اساس حضور خانواده ها همراه  با فرزندان شان در این مراسم نمونه ای از این تلاش خانواده ها است.

محمدی حذف دغدغه کنکور را از مسائل نوین دنیای آموزش توصیف کرد و گفت: تلاش دانش آموزان ممتاز باید متمرکز بر گزینش بهترین دانشگاه و مرکز آموزش عالی باشد؛ بر این مدار این مساله نیازمند کوشش و دقت مضاعف است.

معاون اداری مالی جامعه الزهرا(س) با بیان این که جامعه الزهرا(س) از مهد کودک تا دانشگاه شرایط تحصیلی را برای دانش پژوهان مومن و مقید فراهم کرده است، گفت: مجتمع ورزشی جامعه الزهرا(س) مجموعه ای بی نظیر است که طلاب، اساتید و کارکنان این مرکز می توانند به همراه خانواده شان از آن استفاده کنند.

محمدی در پایان به کلاس های آموزشی فوق العاده با تخفیفات ویژه و نیز کلاس های تابستانی به عنوان بخشی دیگر از امکانات و تسهیلات جامعه الزهرا(س) برای کارکنان و خانواده آنها اشاره کرد و ابراز داشت: مرکز مشاوره این موسسه علمی آموزشی هم با حضور مشاوران خانواده و ازدواج در حال فعالیت است و به زودی بخش مشاوره تحصیلی نیز راه اندازی می شود و کارکنان و خانواده آنها می توانند از این امکان نیز استفاده کنند./837/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات