۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۵۴۰۵۵۰
رییس سازمان بسیج مستضعفین:

ولایتمداری بزرگ ترین شکرانه خون شهدا است

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: موفقیت ها و آوازه های انقلاب اسلامی در سایه راهبری و تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب به دست آمده است بنابراین شکرانه خون شهدا ولایت مداری است که عاقبت بخیری را نیز به دنبال دارد.
سردار غیب پرور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، سردار غیب پرور ظهر امروز در اجلاس کنگره ملی بزرگداشت 12000 شهید استان با تبریک آغاز ولایت و امامت حضرت مهدی (عج)، گفت: رشد و تعالی و حرکت رو به جلوی اسلام در دوران غیبت درایت و روشنگری علما و روحانیان را می خواهد.

وی با اشاره به نقش علما و روحانیان در پاسداری از دین اسلام، اظهار کرد: دشمن با درک نقش علما و روحانیت در حرکت های انقلابی و تاثیرگذار، در طول تاریخ همواره عالمان و روحانیان مبارز، انقلابی و در خط را مورد هجمه قرار داده است و به شهادت رسانده است که هر یک از آنها الگویی برای تعیین مسیر هستند.

غیب پرور تصریح کرد: روحانیان در طول 300 سال گذشته در تمام حرکت های انقلابی پیشتاز بوده و نقش مهمی را ایفا کرده اند؛ در دوران جنگ تحمیلی و بعد از آن که جبهه ای برای عرضه اراده مدافعان حرم باز شد، روحانیت درخشید و 4 هزار شهید روحانی در نهضت اسلامی تقدیم صاحت مقدس پیامبر اعظم شده است.

وی تصریح کرد: قرن های متمادی روحانیت علمدار بوده و مجاهدت کرده اند که بزرگترین شکرانه این نعمت آن است سکاندار و علمدار انقلاب اسلامی را تبعیت کنیم.

غیب پرور ولایتمداری و ولایت پذیری را مهمترین عمل برای تداوم راه شهدا خواند و گفت: موفقیت ها و آوازه های انقلاب اسلامی در سایه راهبری و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری به دست آمده است بنابراین شکرانه خون شهدا ولایت مداری است که عاقبت بخیری را نیز به دنبال دارد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین انقلاب را عطیه و هدیه بزرگ خداوند دانست و افزود: از این نعمت غفلت نکنیم و نگذاریم این انقلاب متاعی برای افراد شود، تلاش کنیم پا در رکاب رهبری و قرص و محکم در این خط نورانی بمانیم.

وی با اشاره به فرموده رهبری که «خرمشهر ها در پیش هست»، اذعان کرد: مقام معظم رهبری حکیم هستند و عمق را می بینند بنابراین باید خودمان را برای ایفای نقش در خرمشهرها آماده کنیم.

غیب پرور در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آذربایجان غربی، اظهار داشت: یک سوم شهدای استان از اهل سنت هستند که بیانگر وحدت و همدلی بین مذاهب مختلف این استان است./936/پ202/ب1

ارسال نظرات