۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۵۴۰۲۶۷
امام جمعه معمولان:

تفکر بسیجی خنثی کننده توطئه دشمنان است

امام معمولان تفکر بسیجی را لازمه خنثی سازی توطئه های دشمنان خواند و گفت: در سایه این تفکر در طول تاریخ هجمه های دشمنان خنثی شده است.
بسیج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام احمد حکیمی‌ گیلانی، امام جمعه معمولان، عصر امروز در همایش «آبروی محله، افتخار کوچه» ویژه شهدای سیفی‌ بیرانوند و سپندیانی، هفته بسیج را گرامی داشت و گفت: بسیج شجره ای طیبه است که در این تشکل آحاد مردم حضور دارند.

وی با اشاره به دفاع بسیجیان در خارج از مرزها و پاسداری از کیان انقلاب اسلامی افزود: روحیه بسیجی و مقاومت این نیروها موجب نابودی حاکمیت داعش شد.

حجت الاسلام حکیمی گیلانی در ادامه یادآور شد: با درایت رهبر معظم انقلاب دفاع از آب و خاک این کشور به خارج از مرزها انتقال یافت و جوانان ایرانی با روحیه بسیجی در سوریه و عراق به دفاع از مستضعفین پرداختند.

وی با تأکید بر اینکه نباید از تفکر داعش غافل شد، ادامه داد: هنوز داعشی ‌هایی هستند که در صدد نا امن کردن منطقه هستند و همه باید مراقب تفکر داعشی باشیم.

امام جمعه معمولان با اشاره به خنثی سازی توطئه های آمریکا علیه انقلاب اسلامی در طول تاریخ خاطرنشان کرد: تفکر و روحیه بسیجی موجب خنثی سازی توطئه های آمریکا است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با استفاده از بوق‌ های رسانه ‌ای در پی تحریک افکار عمومی و تخریب مقاومت اسلامی هستند، اظهار داشت: هوشیاری، بصیرت، وحدت و آگاهی لازمه مقابله با توطئه‌های دشمنان است./9459/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات