۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۵۴۰۰۱۶
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

خروجی اندیشه بسیج، پیروزی جبهه مقاومت بر داعش است

حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه جهان تشنه فرهنگ بسیجی است، گفت: خروجی اندیشه بسیج پیروزی جبهه مقاومت بر داعش است.
حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان

حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه ربیع الاول با دو رویداد مهم هفته بسیج و پایان داعش آغاز شد، ابراز داشت: هفته بسیج یادآور رشادت ها و دلاوری های ملت ایران در برابر دنیا و ارتش بعث است و چنین هفته ای نباید تنها نشان دهنده مقاومت مردم ایران در جنگ تحمیلی خلاصه شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه هفته بسیج باید هفته اندیشه بسیج معرفی شود، اظهار داشت: اندیشه بسیج، اندیشه مقاومت و تولید علم، مبارزه با ظلم و استبداد، تبلیغ و ترویج ائمه اطهار، تولید فکر، اندیشه و اقتصاد مقاومتی است و نباید در حوزه رزم و جنگ خلاصه شود.

این مقام مسؤول به ضرورت ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه اشاره کرد و خاطرنشان شد: جبهه اسلام امروزه در برابر توطئه های صهیونیسم، غرب و انگلیس نیازمند به اندیشه بسیجی ای است که از تراوشات فکری امام راحل و مدیریت و تدبیر رهبری سرچشمه می گیرد.

حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه جهان تشنه فرهنگ بسیجی است، اظهار داشت: خروجی اندیشه بسیج پیروزی جبهه مقاومت بر داعشی است که جهان غرب، امپریالیسم خبری، تسلیحاتی و اقتصادی آن را مدیریت کرد.

وی گفت در هفته بسیج باید پیامدهای فکری، فرهنگی و اندیشه بسیج تبیین و ترویج یابد./9456/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات