۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۵۳۹۹۹۶
مدیر مدرسه امام حسن مجتیی شهر ملایر:

کار جهادی با فرهنگ بسیج گره خورده است

حجت الاسلام نجفی با اشاره به ضرورت کار جهادی در جامعه گفت: کار جهادی با فرهنگ بسیج گره خورده است؛ از این رو این نیروی انقلابی باید در حفظ اصالت های اجتماعی و دینی، جهادی عمل کند.
حجت الاسلام مجتبی نجفی حجت الاسلام مجتبی نجفی

حجت الاسلام مجتبی نجفی مدیر مدرسه امام حسن مجتیی(ع) شهر ملایر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفین بیان داشت: امام خمینی(ره) با نگاهی جامع فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را داد.

وی تصریح کرد: نگاه امام راحل به نیروی بسیج مردمی نگاهی همه جانبه بود که شامل ابعادی همچون نظامی، عقیدتی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و دیگر عناوین می شود.

مدیر مدرسه امام حسن مجتیی(ع) شهر ملایر گفت: استکبار ستیزی یکی از عمده اهداف بسیج است، ما باید در تمامی زمینه های کشور داری و حکومت داری با نگاهی بسیجی فعالیت داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: امام خمینی(ره) با نگاهی راهبردی بسیج را تاسیس کرد تا تمامی اقشار و اصناف جامعه با اعتقادی جازم و نگاهی دینی و الهی نسبت به جامعه اسلامی احساس مسؤولیت داشته باشند.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به ضرورت کار جهادی در جامعه اظهار داشت: کار جهادی با فرهنگ بسیج گره خورده است و این نیروی انقلابی باید در حفظ اصالت های اجتماعی و دینی، جهادی عمل کند.

وی در ادامه یادآور شد: تبیین فرهنگ دینی و کار جهادی نباید تنها در لایه های پایینی جامعه اجرا شود بلکه باید کار جهادی در سطوح بالا و در مناصب دولتی و در میان مسؤولان نهادینه شود.

مدیر مدرسه امام حسن مجتبی(ع) گفت: حوزه های علمیه قبل از انقلاب و بعد از انقلاب با کاری جهادی و انقلابی رو به جلو حرکت کرده اند و باید در راه پیشرفت راهبرد های اسلام از عمل جهادی غافل نشوند.

وی در پایان با اشاره به فعالیت های مدرسه امام حسن مجتبی(ع) گفت: طلاب این مدرسه نیز در کارگروه های تبلیغی در آخر هر هفته به صورت جهادی به روستاهای فاقد روحانی اعزام می شوند اما به نظر بنده کار جهادی نیازمند برنامه ای منسجم است و فعالیت های حوزه های علمیه در حال حاضر کافی نیست./979//ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات