۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۵۳۹۸۱۰
امام جمعه الشتر:

تفکر بسیجی ثمره خون شهدا است

امام جمعه الشتر بسیج و تفکر بسیجی را ثمره خون شهدا خواند که به فرمان امام راحل بسیج مستضعفان شکل گرفت و گفت: امروز همه ما وظیفه داریم این ثمره خون شهدا را حراست کنیم.
امام جمعه الشتر

حجت الاسلام سیدسجاد موسوی، امام جمعه الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: این انقلاب از سوی مردم شکل گرفت و حکومت دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی را سرنگون ساختند.

وی با اشاره به اینکه امام راحل حراست و نگهبانی از این انقلاب را به مردم واگذار کرد و چون باید تحت یک مجموعه تشکل می بود، این تشکل را به نام تشکل بسیجی نام گذاری کردند و باید گفت که بسیج یک تشکل و یا یک تفکر است.

امام جمعه الشتر با بیان اینکه تفکر بسیجی برگرفته از سیره انبیا و معصومین(ع) بوده و هست، ادامه داد: هر کجا که از شاخصه های تفکر بسیجی استفاده شده است در ابعاد اقتصادی، اجتماعی و سازندگی همواره محبوبیت به همراه داشته است.

وی با اشاره به اینکه امروز بسیج به یک درخت تنومند تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: این درخت تنومند ثمره خون شهدا است و ما مکلف هستیم که از این ثمره حراست کنیم.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: افتخارات بسیجیان به خاطر این است که خود را سرباز ولایت می دانند و در مسیر ولایت قدم برمی دارند.

وی با بیان اینکه قدم نهادن در مسیر ولایت از انحراف جلوگیری می کند، ادامه داد: قدم نهادن در این مسیر موجب می شود مسیر را به درستی رصد کرده و موقع خروش بسیجیان ما به موقع می خروشند و آن هنگام که باید سکوت کنند، آرامش و سکوت اختیار می کنند.

رییس حوزه های علمیه الشتر از بسیجیان به عنوان نیروهای مخلص خدا یاد کرد و عنوان داشت: بسیج و بسیجی بودن افتخار است و بسیجیان با تکیه بر روحیه جهادی و انقلابی در عرصه های مختلف حاضرهستند و در خدمت رسانی به مردم و مملکت همواره به خوبی ایفای نقش می کنند./9459/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات