۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۵۳۹۷۵۹
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

مرجعیت شیعه، فساد و طغیان داعش را ریشه کن کرد

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی با اشاره به هماهنگی بسیار خوب میان مرجعیت نجف اشرف و مرجعیت قم و ولایت امر مسلمین، گفت: مراجع تقلید ما با محوریت رهبر فرزانه انقلاب توانستند جرثومه فساد داعش را ریشه کن کنند.
فرحانی

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به شکست داعش ابراز داشت: استقامت، توکل و اعتماد به وعده های الهی؛«ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» بار دیگر با شکست داعش محقق شد و امت اسلامی شرایطی را تجربه کرد که در صورت نصرت الهی و تبعیت بی چون و چرا از اوامر ولی امر مسلمین به نتایج و اهداف بسیار ارزشمندی دست خواهد یافت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تقارن شکست داعش با هفته بسیج عنوان داشت: بسیج مردمی و اعتماد به توانایی های مردمی در قالب حشد شعبی نقش مؤثر را ایفا و ثابت کرد که فرمایشات امام و رهبری مبنی بر اینکه تشکیل بسیج از الطاف خفیه الهی به انقلاب اسلامی است، در جریان شکست داعش بار دیگر به ثمر نشست.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی بیان داشت: بسیج را باید بازوی توانای انقلاب اسلامی در سطح دنیا دید و با اعتماد به یکدیگر و همراهی و قرار گرفتن تحت ولی امر مسلمین، پیروزی را به ارمغان خواهیم آورد.

وی با اشاره به هماهنگی بسیار خوب میان مرجعیت نجف اشرف و مرجعیت قم و ولایت امرمسلمین در کشورمان خاطرنشان شد: مراجع تقلید ما با محوریت رهبر فرزانه انقلاب توانستند جرثومه فساد داعش را ریشه کن کنند و با تحمیل شکست به داعش رسوایی آمریکا و آل سعود و یهود را رقم زدند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی با تشکیل و حمایت از داعش در پی مخدوش کردن چهره اسلام بودند که به واسطه پیروزی اخیر چنین توطئه ای به شکست انجامید.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی پیروزی محور مقاومت بر داعش را نتیجه تفکر امام راحل و ادامه نهضت سیدالشهدا برشمرد و گفت: امروزه افتخار می کنیم که اربعین را نماد کمال حرکت امام حسین(ع) در هماهنگی همه فرقه ها، ملل و نحل آزادی خواه می دانیم و به واقع پرچم امام حسین(ع) الفت و اتحاد را بر محور مرجعیت و ولایت در امت اسلام ایجاد می کند.

وی حزب الله لبنان را همانا هماهنگ کردن شیعه، سنی و مسیحی بر محور ولایت معرفی کرد و گفت: پیروزی در سوریه و عراق هماهنگ کردن یک امت بر محور ولایت و ارزش های حرکت سیدالشهدا(ع) است./9456/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات