۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۵۳۷۶۷۳
مدیر مؤسسه غدیرشناسی خبر داد؛

توسعه و گسترش فعالیت های مؤسسه غدیرشناسی

مدیر مؤسسه غدیرشناسی با بیان اینکه در سال گذشته، استان هرمزگان موفق به کسب رتبه نخست کشوری در فعالیت های غدیرشناسی شد، گفت: فعالیت های مؤسسه غدیرشناسی توسعه می یابد.
حجت الاسلام سعید شاه آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین سعید شاه‌آبادی مدیر موسسه غدیرشناسی عصر امروز در نشستی با مدیران استان هرمزگان با اشاره به فعالیت های این مؤسسه در راستای تبیین هرچه بهتر موضوع غدیرشناسی در جامعه کنونی گفت: مؤسسه غدیر شناسی به مدت هفت سال است که درقالب کارگاه و دوره های آموزشی فعالیت های معرفتی انجام می دهد

وی در ادامه افزود: شرکت کنندگان در دورهای های آموزشی غدیرشناسی در فضایی علمی به تبیین و بررسی مباحث مربوط به حوزه ولایت و غدیر می پردازند و قادر خواهند بود به صورت علمی و استدلالی از آموزه های مکتب ولایت دفاع کنند .

مدیر موسسه غدیرشناسی در ادامه با اشاره به تلاش های بی وقفه دشمن در تضعیف فرهنگ اصیل اسلامی تصریح کرد: شناخت بیشتر از مسأله ولایت سبب می شود تا در معرفی ولایت فقیه به جامعه به ویژه نسل جوان موفق تر عمل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاه آبادی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی با هدف شناخت و تبیین مسأله غدیر تصریح کرد: استدلال و منطق در پاسخ به سؤالات و شبهات، نه تنها موجب افزایش ایمان و اعتقادات نسل جوان می شود بلکه بسیاری از فرقه ها و مذاهب دیگر را نیز جذب می کند.

وی همچنین تاکید کرد: باید با ارائه آموزش همراه با استدلال و منطق به افراد، قدرت دفاع از شبهه افکنی ها و پاسخ گویی به سؤالات را به آنان ببخشیم.

مدیر موسسه غدیرشناسی با اشاره به فعالیت موسسه غدیرشناسی در هرمزگان گفت: این مؤسسه به مدت دوسال است که فعالیت خند را در استان آغاز کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاه آبادی همچنین اضافه کرد: موسسه غدیرشناسی در سال گذشته 14 دوره آموزشی غدیرشناسی را در هرمزگان برگزار کرد که در هرکدام از این دوره‌ها 150 نفر حضور داشتند.

وی در ادامه به اشاره استقبال بسیار خوب از دوره‌های غدیرشناسی در هرمزگان، از برگزاری دوره های آموزشی در 9 شهر استان خبر داد و گفت: استان هرمزگان موفق شد رتبه‌ نخست فعالیت‌های موسسه غدیرشناسی در سال گذشته را به خود اختصاص دهد.

مدیر موسسه غدیرشناسی با بیان اینکه در سال جاری نیز فعالیت‌های موسسه غدیرشناسی در چهار استان جدید آغاز شد و در پی توسعه فعالیت‌های این موسسه هستیم افزود: 300 طلبه نیز در دوره‌های تربیت استاد موسسه غدیرشناسی در قم شرکت کرده‌اند و این اساتید آموزش‌های غدیرشناسی را ارائه خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین شاه آبادی گفت: همچنین برنامه هایی با هدف برگزاری دوره های آموزشی غدیرشناسی در استان هرمزگان از آذر تا اسفند ماه سال جاری درنظر گرفته شده است، بنابراین از نهادهای مختلف و دستگاه‌های اجرایی استان می‌خواهیم تا حمایت‌های لازم را از برگزاری این دوره‌ها انجام دهند./851/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات