۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۵۳۷۱۲۶
اربعین؛

پیروزی های جبهه مقاومت، حرکت عظیم اربعین را منسجم تر و باشکوه تر کرد

کارشناس مسائل دینی و مبلغ اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: با پیروزی های جبهه مقاومت در منطقه، راهپیمایی اربعین نیز باشکوه تر و منسجم تر نسبت به سال های گذشته شده است.
اربعین تبلور فضائل انسانی است

حجت الاسلام محمد طالبی، مبلغ اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان مستقر در موکب این نهاد در چذابه و کارشناس مسائل دینی در حاشیه تجمع عظیم راهپیمایی اربعین حسینی در مرز چذابه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: راهپیمایی اربعین حسینی امسال در حقیقت از راهپیمایی سال گذشته باشکوه تر و گسترده تر نشان داده شده است.

مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه خوزستان تصریح کرد: هرچه زمان و سال گذشته می شود، بر این خیل جمعیت زوار در راهپیمایی اربعین افزوده می شود و این نشان دهنده عشق و علاقه مردم به سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) است.

این کارشناس مسائل دینی و اجتماعی ابراز داشت: پیروزی های اخیر جبهه مقاومت در سوریه و عراق همگی برگرفته از نهضت و قیام عاشوراست و راهپیمایی اربعین نشانگر پیروزی جبهه حق علیه باطل است.

حجت الاسلام طالبی بیان داشت: حرکت عظیم اربعین حسینی در واقع سیلی محکمی به صورت دشمنان اسلام و مکتب ناب شیعه زد و پایه های اسلام را محکم تر و استوارتر کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: در کنگره عظیم اربعین حسینی، وحدت مردم مثال زدنی و ستودنی است و باید شکرگزار این نعمت بود.

مبلغ نهاد اوقاف و امور خیریه خوزستان مستقر در مرز چذابه در پایان گفت: مانند همیشه نقشه های شوم دشمنان مکتب اباعبدالله الحسین(ع) برای توقف کنگره عظیم اربعین حسینی ناکام ماند و با پیروزی های جبهه مقاومت در منطقه، راهپیمایی اربعین نیز باشکوه تر و منسجم تر نسبت به سال های گذشته شده است./9453/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات