۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۵۳۷۱۰۵
مدیر حوزه علمیه فامنین:

راهپیمایی اربعین لرزه بر اندام استکبار انداخته است

مدیر حوزه علمیه فامنین گفت: راهپیمایی اربعین فرصت بزرگی برای تبلیغ در جامعه است، در مساله حج هم این موضوع مطرح است هرچند آل سعود مانع تحقق آن است اما در کربلا فرصت ارتباط حقیقی مسلمان با هم وجود دارد.
عبدی مدیر حوزه فامنین مسیر پیاده روی زائران اربعین حسینی از راه نخلستان(طریق العلماء) /زوار/اربعین/زائر/الاربعین/الزائر/مشاة/ arbaee/ arbaeen_walk/ arbaeen_pilgrimage

حجت الاسلام احمد علی عبدی مدیر حوزه علمیه فامنین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به پیام راهپیمایی عظیم اربعین اظهار داشت: در این زمان حساس که دشمنان اسلام تمام توان خود را برای ضربه زدن به نظام اسلامی در کار گرفته اند راهپیمایی اربعین حاوی پیامی بسیار مهم است.

وی افزود:حضور قریب به 26 میلیون نفر در کربلا و در مسیر پیاده روی نمایش بسیار قدرتمندی است که دشمنان را به لرزه در آورده است.

حجت الاسلام عبدی ابراز داشت: آمریکا و غرب از این مساله احساس خطر کرده است و تمام توان خود را برای ضربه زدن به نظام اسلامی به کار گرفته اند.

وی با اشاره به ولایت مداری و اهمیت تبعیت از ولایت اظهار داشت: در گفتن فوائد راهیپمایی اربعین همین بس که از کشورهای مختلف دریک جا جمع می شوند و گفتمان حسینی را در جهان ترویج می کنند.

استاد حوزه علمیه فامنین گفت: راهپیمایی اربعین فرصت بزرگی برای تبلیغ در جامعه است در مساله حج نیز این موضوع مطرح است البته آل سعود مانع تحقق مساله حج است اما در کربلا فرصت ارتباط حقیقی مسلمان با هم وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی از وحدت و انسجام مسلمانان می ترسد و باید دانست که بمب اتم به اندازه راهپیمایی اربعین اثر ندارد و مساله راهپیمایی اربعین از دو جهت قابل بررسی است.

حجت الاسلام عبدی ابراز داشت: تجمعی که در اربعین ایجاد می شود مختص شیعه نیست و اهل سنت و دیگر ادیان نیز در آن شرکت می کنند و نهضت حسینی مخالف علنی با استکبار است.

وی در پایان تصریح کرد: گروه های مختلف در اربعین وجود دارد و این جاذبه نهضت حسینی است که می تواند همه افراد علیه نظام استکباری را یک جا جمع کند./۹۷۹/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات