۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۵۳۷۰۰۶
امام جمعه ویس خبر داد؛

برپایی موکب اویس قرنی شهرستان ویس

امام جمعه ویس با اشاره به حضور اقشار مختلف در خدمت رسانی به زائران حسینی از برپایی موکب اویس قرنی شهرستان ویس خبر داد.
حجت الاسلام آفرین امام جمعه ویس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمدعلی آفرین، امام جمعه ویس، در بازدید از مواکب مستقر در مرز چذابه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز عنوان داشت: راهپیمایی اربعین حسینی از دو هفته پیش آغاز شده و زائران بسیاری اکنون بازگشته اند.

امام جمعه ویس با بیان اینکه شهرهای خوزستان وظایف مسلمانی و محبت به امام حسین(ع) را در خدمت رسانی به زائران ثابت کردند، افزود: خادمان و موکب داران به بهترین شکل ممکن پذیرایی ویژه ای از زائران حسینی مبذول داشتند که در این میان مردم شهر ویس با برپایی موکب اویس قرنی در مرز چذابه کار خدمت رسانی به زائران را انجام می دهند.

رییس شورای فرهنگ عمومی ویس با اشاره به اینکه راهپیمایی عظیم اربعین سال به سال پر ابهت تر برگزار می شود، ادامه داد: در عین حال خدمت رسانی به زائران نیز بیشتر و بیشتر می شود و علاقه و ارادات مردم به اباعبدالله الحسین(ع) با شکوه و عظمت بیشتری نشان داده می شود.

حجت الاسلام آفرین در رابطه با مواکب برپا شده در مرز چذابه عنوان کرد: خادمان پیر و جوان، زن و مرد را در چنین مواکبی مشاهده می کنیم که در امر خدمت رسانی به زائران مشارکت دارند.

وی در پایان ابراز امیداوری کرد تا در سال های آینده با نظم بیشتری ارائه خدمات از سوی مواکب صورت گیرد./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات