۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۵۳۶۷۶۰
نماینده ولی فقیه در مازندران:

پست و مقام امانتی برای خدمت به مردم است

آیت الله طبرسی با تأکید براین که همه باید بدانند که مسؤولیت ها عاریتی و امانت بوده و هیچ گاه ماندگار نیست، گفت: مسؤولیت ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی برای خدمت به کشور و مردم است.
آیت الله طبرسی آیت الله طبرسی آیت الله طبرسی آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم معارفه استاندار جدید مازندران به ظرفیت های بالای استان در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: اگر از این پتانسیل ها به خوبی استفاده شود به طور حتم شاهد پیشرفت و توسعه مناسبی در استان خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که متأسفانه محرومیت مازندران در زیر سرسبزی آن پنهان مانده است، افزود: متأسفانه در طول دهه های اخیر آن طور که شایسته بوده به این استان رسیدگی نشده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری از مازندران به عنوان استانی علوی یاد کرد و با بیان این که نخستین حکومت شیعی در این دیار پایه گذاری شده است، گفت: مازندران از ابتدا تا به امروز همواره پرچم دار معارف اهل بیت(ع) بوده و امروز نیز زیر همین پرچم قرار دارد.

امام جمعه ساری در ادامه با اعلام اینکه مازنی‌ها به پیشه علوی تباری و شیعه پروری خود افتخار می‌کنند، گفت: باید همگان استاندار جدید را کمک کنیم تا استان را به پیشرفت و موفقیت بیشتری برسانیم.

آیت الله طبرسی همچنین با بیان این که مازندران استانی برخوردار از زیبایی‌های الهی است، افزود: اما در چهار دهه اخیر نتوانستیم مازندران را به جایگاه مناسب برسانیم و محرومیت‌ها در جای خود وجود دارد. 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، وحدت و همدلی را رمز توسعه و پیشرفت کشور دانست و خاطرنشان کرد: همواره اختلاف و تفرقه عامل عقب ماندگی و شکست خواهد بود که مسؤولان باید به شدت از آن پرهیز کنند.

رییس شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که در دوره مدیریت استاندار جدید با استان را از حاشیه خارج کنیم، بیان داشت: باید با وحدت و همدلی مسؤولان بتوانیم برای توسعه مازندران برنامه‌ریزی کنیم.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که همه باید بدانند که مسؤولیت ها عاریتی و امانت بوده و هیچ گاه ماندگار نیست، خاطرنشان کرد: مسؤولیت ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی برای خدمت به کشور و مردم است.

امام جمعه ساری با بیان این که مدیری موفق است که تنها برای رفاه و آسایش مردم کار کند، بیان داشت: یک مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید تنها برای خدمت به مردم دغدغه داشته باشد و نباید به پست و کرسی وابسته باشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که تاکنون 21 استاندار مازندران را تودیع و معارفه کردیم، افزود: امیدواریم برای ارتقا خدمت رسانی به مردم استاندار جدید مازندران بتواند اثرگذار باشد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که این استان در طول سال میزبان میلیون ها مسافر و گردشگر از مناطق مختلف کشور است، تصریح کرد:  متأسفانه مازندران به حق واقعی خود در طی سال های اخیر دست پیدا کرده است.

آیت الله طبرسی با بیان تأکید بر این که متأسفانه در هیچ دوره ای حق مازندران به خوبی ادا نشد و علیرغم پتانسیل و ظرفیت بالای این استان، مردم مازندران مورد بی مهری قرار گرفته اند، خاطرنشان کرد: امیدواریم در دوره جدید شاهد تحول مناسبی در بخش های مناسب استان باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که علیرغم همه اقدامات صورت گرفته در طی سال های اخیر اما محرومیت های استان همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: مازندران در بخش هایی نظیر، جنگل، دریا، کشاورزی، صنایع و معادن و گردشگری دارای ظرفیت بالا است که اگر به خوبی از این ظرفت ها استفاده شود تا شاهد یک جهش مناسب اقتصادی در این استان خواهیم بود.

وی با اشاره به این که مردم ما در عرصه ها و صحنه های مختلف این انقلاب همواره حاضر بوده و هستند، گفت: ملت ایران مردمی هوشیار و با بصیرت هستند و همواره به وظیفه خود در برابرانقلاب و نظام اسلامی به خوبی عمل کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به برگزاری راهپیمایی باشکوه سیزدهم آبان ماه امسال اشاره کرد و آن را نماد استکبار ستیزی ملت ایران عنوان کرد و گفت: این حضور تنها گوشه ای از حضور در صحنه ملت ایران بوده است.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که ملت ایران پرچم دار استکبار ستیزی و ظلم ستیزی در جهان هستند، بیان داشت: حضور باشکوه جوانان انقلابی در راهپیمایی 13 آبان امسال پاسخی به یاوه گویی های اخیر سردمداران کفرو استکبار در جهان بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ملت ایران علیرغم همه مشکلات و سختی های موجود در کشور اما همواره در صحنه دفاع از اسلام و انقلاب حاضر هستند، گفت: مشکلات هیچ گاه نتوانسته موجب کمرنگ شدن حضور مردم در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی شود.

امام جمعه ساری با تأکید براین که امروز همه ما در برابر چنین مردم قدرشناسی وظیفه سنگینی بر عهده داریم، تصریح کرد: مردم امروز از مسؤولان رفع مشکلات اقتصادی به ویژه موضوع اشتغال را مطالبه می کنند که مسؤولان کشور نیز باید در این خصوص تلاش مضاعفی داشته باشند./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات