۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۵۳۶۷۰۳
معاون امور طلاب حوزه علمیه همدان:

ورزش باید به صورت ستادی در حوزه دنبال شود

حجت الاسلام بسطامی با بیان این مطلب که مدیریت حوزه علمیه باید نگاه ویژه ای به مساله ورزش داشته باشد، گفت: باید به ورزش در مدارس علمیه به صورت ستادی توجه شود.
بسطامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام عیسی بسطامی معاون امور طلاب و روحانیان حوزه علمیه همدان در جلشه شورای عالی بسیج طلاب و روحانیان که عصر امروز در مدرسه آخوند همدان برگزار شد با اشاره به اهمیت ورزش در مدارس علمیه گفت: متاسفانه به مقوله ورزش در حوزه به صورت تشکیلاتی توجه نشده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ورزش های همگانی باید در حوزه علمیه نهادینه شود و این مساله با زیرساخت های حوزه و جو غالب در حوزه های علمیه و مدارس استان منافاتی ندارد.

حجت الاسلام بسطامی ابراز داشت: راحت بودن امکانات زیرساختی و مناسب طبع بودن برای طلاب و همه سلایق ورزش صبح گاهی را گزینه ای مناسب برای ورزش مدارس مبدل کرده است.

وی با بیان این مطلب که مدیریت حوزه علمیه باید نگاهی ویژه به مساله ورزش داشته باشد، گفت: باید به ورزش در مدارس علمیه به صورت ستادی توجه شود.

معاون امور طلاب و روحانیان حوزه علمیه همدان خاطرنشان کرد: معاونت امور طلاب حوزه علمیه استان همه مدارس را به ابزار ورزشی مناسب برای محیط های محدود مجهز کرده است.

وی به انجام تفاهم نامه با شهرداری ها اشاره کرد و گفت: با همکاری شهرداری در برخی مدارس علمیه که زیر ساخت آن وجود داشته است وسایل ورزشی نصب شده است.

حجت الاسلام بسطامی در پایان گفت: حوزه علمیه همدان عزمی جدی برای نهادینه کردن ورزش در مدارس علمیه دارد و در این راستا دوره تربیت مربی ورزش صبحگاهی برای مدارس را برگزار کرده است./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات